lørdag 21. mai 2011

Like søt som jordbær med fløte på ♡

 
like-søt-som-jordbær2
like-søt-som-jorbær3like-søt-som-jordbær-med-fløte-på4
 
 
God lørdag kjære bloggiser ♡
Bare innom for å si hei,og dele noen bilder av søte lillesøster.
Jordbær kjøpte vi inn i går,å det koset jeg meg med i går til dessert.. Helt nydelig! Gleder meg enda mer til jordbærene blir enda bedre.
 
Nå står jeg i vaffelstekingen,vi skal kose oss med vafler til lunsj.
 
Hva er dine planer for lørdagen?
Ha en nydelig lørdag vidre ♡
 

4 kommentarer:

  1. Ja, like søt ♥
    Elsker jordbær...

    Ha en fin lørdagskveld;)

    KLem Line

    SvarSlett
  2. Enda søtare :) Både jordbær og vafler høyres fantastisk ut, eg gler meg til eg er ferdig å amme og kan ete jordbær igjen.

    SvarSlett
  3. Så søt..... jordbær er deilig om man strø litt melis på. Da smaker de nesten som markjordbær

    SvarSlett
  4. Så nydelig ho er ! Jordbær har eg ikkje smakt enda, men du kan tru eg gleda meg ;)
    Igår bare koste vi oss heime og slappa av :)

    Ha en fin søndag !

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com