søndag 19. juni 2011

Første strøket med..

 
 
hvitmaling på første veggen er tatt!! Det føles veldig godt ♥ På veggene fra før av er det en FÆL grønnfarge som mannen valgte før jeg traff han. Er så glad for at han nå har gått med på å male huset hvitt.
 
det-blomstrer-så-fint-når-første-strøket-er-tatt1
 
Utenfor huset på fremsiden blomstrer blomstrene flott og her kommer det nok en noen fine blomster opp. Men jeg vet ikke hvilken fargen og hva denne blomsteren heter.. Noen som vet?
Nå er det litt søndagskos med gullene før vi tar imot en ny og fin uke. Denne uken byr på jobbintervju og foreldremøte for min del. Spennede ♥
 
God søndag kjære lesere
♥♥♥

8 kommentarer:

  1. Heihei! Dette likner VELDIG på de peonene vi har i hagen vår. Vi bor i Salten, og har både rosa og hvite peoner, ville tro at disse blir hvite:)
    Nå gleder jeg meg til å se om det stemmer, jeg er nemlig INGEN blomster-Finn:)
    Så fint det blir med hvitt hus! Jeg er sååå i tvil om vi skal gå for hvitt hus eller grått. Hvilken hvitfarge har dere gått for?

    SvarSlett
  2. sorry, grønne fingre er noe jeg ikke har så venter i spenning på å se når de har kommet ut :)

    Hvilken farge har dere? Vi skal male huset hvitt neste sommer :) Fint blir det ♥

    SvarSlett
  3. Beklager jeg vet ikke hvilke blomster det er men det jeg vet er at huset deres er vakkert.

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Det blir kjempe fint! Enig i at hvitt er finest altså:)
    ha en fin kveld!
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Så fint det blir med hvitt hus!
    Vi malte vårt ifjor!Det var mørkerødt før.Stor forandring!
    Mye arbeid,men det er verd det!
    Ønsker deg mange fine varme soldager!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  6. lurer på om den blomsten kan være ballblom.

    SvarSlett
  7. Dette ser veldig ut som peoner, men blir spennende å se hva det blir!!! Husk å oppdatere oss når de spretter ;)

    SvarSlett
  8. Synes disse blomstene ligner veldig på ballblom!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com