mandag 20. juni 2011

Roser på en mandag.. ♥

 
 
for at jeg fortjener det ♥
 
Når jeg var innom coop Obs,måtte disse rosene bare bli med meg hjem. Følte jeg trengte noen fint å pynte med hjemme. Idag har jeg vært hos legen. Fjernet p-staven. Vel,har hørt mye rart og mye “fælt” om akkurat det.. men jeg syns ikke det var det store. Men kjenner det river litt i stingene nå,men ingenting som ikke vi damer tåler ♥
 
roser-på-en-mandag2
 
I morgen er den store dagen der jobbintervjuet skal være.. Både gleder og gruer meg. Men spennende blir det også. Nå sitter gullene og ser på Tom og Jerry og spiser frukt til den store gulmedaljen. Er det noen de elsker så er det frukt.
 
Hvordan har din dag vært idag da?`
 
Håper kvelden blir fin for deg
 
♥♥♥

10 kommentarer:

  1. Lekre roser :)
    Kos deg!

    mvh bergfrua

    SvarSlett
  2. Ååå...roser er nydelige, vakker farge på de du har her-og flotte bilder:)
    Lykke til på jobbintervju da, spennende!

    *krysserfingrenefordeg*!!

    Klem Janne:)

    SvarSlett
  3. For et flott hjem du har! Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Håper intervjuet går bra :-)

    SvarSlett
  5. Nydelige roser, og helt sikkert velfortjent. :)
    Jeg har også hatt den staven en gang i tiden, og det var værre å sette den inn og bli vant til den enn å ta den ut synes jeg. En plastikkting under huden liksom.. Regner med det var litt godt å bli kvitt den. :)

    SvarSlett
  6. Masse lykke til med intervjuet!!!
    Fine roser var det også ♥

    SvarSlett
  7. Vakre roser, og helt sikkert velfortjent. Ha en fin fin dag....klem

    SvarSlett
  8. Hei!
    Jeg sendte deg en mail med et spørsmål for et par dager siden, lurer på om du har fått den? Stilte også samme spørsmålet på fredagsinnlegget ditt i forrige uke. Håper du finner tid til å svare meg, skulle så gjerne hatt svar!

    Ha en fortsatt fin kveld, mvh Mona.

    SvarSlett
  9. Hei! Du er så utrolig flink til å ta bilder. Rosene blir enda finere bår en flink fotograf knipser dem!!
    Har aldri prøvd p-stav, høres ikke helt godt ut at "det river i stingene", men vi damer tåler det ja:)
    Sigrid :)

    SvarSlett
  10. Unnskyld skrivefeil, men selvfølgelig når ikke bår ;)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com