lørdag 30. juli 2011

Dagens gjøremål : Husmaling ♥

 
 
.. Ja,det er det dagen skal brukes til! Nå males veggen mot veien,så det blir bra! Viser dere bilde av den veggen når vi har malt veggen ferdig. Oj,så godt det skal bli å bli ferdig med malingen.
 
dagens-gjøremål--husmaling3
 
Rundt hjørnet her er inngangspartiet. Det skal greves bak her,til man treffer på fjell.. noe vi vet er der! Masse arbeid,men det er veldig godt å se at ting begynner å falle på plass.. litt etter litt!
 
Håper alle får en flott dag,nå skal malingsklærne på
Christina
 
 

4 kommentarer:

  1. Her går det unna :) Kos deg med malinga og ha en fin lørdag ♥

    SvarSlett
  2. Så flinke dere er!
    Skjønner godt at du gleder deg til å bli ferdig!

    Sommerklem

    SvarSlett
  3. Her går det unna ser jeg. Så flink du er. Det er tungt å male.Ønsker deg en flott helg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Her males huset også hvitt. Vi skal ha samme farge rundt vinduer og det hele.

    Klem Bente

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com