lørdag 30. juli 2011

Hjemme etter noen fine dager i bulgaria ♥

( utsikten fra hotellet ♥ )

.. herlige ferie ♥

Det var virkelig nydelig med 15 dager sol og sommer. Det gjorde seg. Og spesielt etter å ha fått vite at været her nord ikke har vært det beste.  Etter 12 timer reising gjorde det seg godt å komme hjem. Både vi og gullene var trøtte og slitene.

Etter å ha kommet hjem har vi også fått kjent på smerten som hele norge har kjent de siste dagene. Plutselig var nyhetene der og mediene fulle av det forferdelige som har skjedd.
Mine tanker går til de som er berørt,de som har mistet sine kjære.. Ord blir fattig
Jeg gleder meg til å kikke innom alle dere,har virkelig savnet det. Har også savnet det å styre på hjemme,så nå skal jeg hive meg rundt..

Ønsker alle sammen en fin onsdag
♥♥♥

4 kommentarer:

  1. Hei Christina og velkommen hjem;)
    Vi har også vært 15 dager i Bulgaria, og vi sotorkoste oss;)
    Vi kom hjem forrige tirsdag, så da har vi vel vært der noen dager samtidig;)

    Spesielt og avslutte ferien på dette tragiske viset, det er så ufattelig trist... og jeg klarer ikke slutte og tenke på alle de berørte ♥

    Men hverdagen må vel bare komme, og får det litt på avstand nå når vi ikke sitter klistrert til TV skjermen...

    Håper du får en fin dag!

    Klem line

    SvarSlett
  2. Velkommen heim til dere !:) Sjøl i denna store tragedien må livet gå videre.. :/
    Håper dere får en fin dag :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Velkommen heim☺
    Vi var i København då fekk beskjeden om det som har skjedd-og det var heilt uverkeleg...og det er det på ein måte enno-sprøtt at nåken gjer nåke slikt.

    Livet går på ein eller annan måte vidare....

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Veldig fint bilde :)

    Merker godt at alle er prega ja...

    Hilsen Grete

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com