lørdag 30. juli 2011

Trenger litt hjelp..♥

 
 
Huset er blitt malt i fargen hvit. Jeg syns det er best med alt hvitt da,også rundt vinduene og hjørnebordene.
Men mannen lurer på om hvilken annen farge vi evt kunne ha vist vi ønsker en annen farge enn hvit rundt vinduene og på hjørnebordene.
 
Er det noen som har malt huset hvitt og har en annen farge sammen som gjerne kan fortelle og vise til bilde,så hadde vi blitt kjempe glad.
Nå er vegg nr 3 ferdig malt,å jeg blir bare mer og mer fornøyd.
 
Christina

9 kommentarer:

  1. Vil vel kanskje bli finast med kvit der og...men viss deg sku vert ein annan farge tru eg kanskje ein lys lys grå hadde vore fint☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg har helt hvitt hus, men har nå begynt og male lyse, lyse grå rundt vinduene, å det blir kjempefint!! Skal ha gråmix beleggingsstein utenfor også. Lekkert.
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Hei. Ser ut som om dere har et nydelig hus :) Min første tanke er lys grå som de andre. Men om dere vil være litt mer utradisjonelle, så hadde jeg valgt en aubergin-nyanse. Lykke til med valg :)
    Klem, Chilli Charm

    SvarSlett
  4. Tenkte på en lys grå farge, tror det kunne blitt fint ♥ Og det er jeg ikke alene om å synes ser jeg, hihi;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Samme problemet her! Jeg vil ha alt hvitt, men trur ikke min bedre halvdel er enig!

    SvarSlett
  6. Så fint det er! Jeg ville også hatt en lysgrå farge rundt vinduene, hvis dere skal brekke av med noe! :-) Ha supre sommerdager!! KLEM

    SvarSlett
  7. Hei sann:)
    Hvitt er kjempe fint, har det jeg også. Skal til å male dører og garasjeport i lyse grått, tror det blir fint til det hvite huset.. Skjønner veldig godt at du blir fornøyd med hvit malt hus, kommer til å se ut som et helt nytt hus:) Husker jeg syntes huset mitt virket så mye større etter at det ble hvitt. Lykke til :)
    Sommer klem fra Anita

    SvarSlett
  8. Grå! En litt lysere koksgrå blir kjempefint! Jeg lover ;)

    SvarSlett
  9. På vår ferd til Vestlandet i sommer, var vi også innom Voss, og jeg la merke til at de hadde mørke grønne/røde/blå vinduskarmer, og det var veldig fint!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com