søndag 31. juli 2011

Tenk,allerede siste dagen i juli ♥

 
 
Sommeren går fort,å august banker snart på døren.
Her i nord kommer høsten fort å du kan allerede se rødfargen på noen trær. Men høsten er en fin tid den å. Sommeren her nord har ikke vært noe å skryte av,å jeg er veldig glad for at vi tok 15 dagers ferie i bulgaria. Det gjorde godt! 
På bilde er lillesøster,ofte øver jeg meg på å ta bilder og bruke nye innstillninger.. Da er lillesøster snar til å komme foran linsen.
 
siste-søndag-i-julli12
 
Når vi kom hjem fra ferien var jeg snar med å kjøpe en rosebukett. Det hadde jeg virkelig savnet,for friske blomster på bordet er noe som gjør meg glad.
Idag duskregner det litt her nord,å fortsettelsen på prosjektet; Husmaling utsettes til i morgen.
 
Håper søndagen blir fin for dere alle
 
Christina
 

1 kommentar:

  1. 1.august allered i mårra, og sommeren er jammen over. Tragisk med sant!
    Håper likevel du har hatt en fin sommer :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com