søndag 14. august 2011

Klar for ei ny uke

 
 
 
tror jeg at vi er,selvom det ikke helt kjennes ut som vi har hatt så mye helg. Men vi tar det igjen en annen gang. Er så mye som skjer for tiden. I morgen skal 2 nye vindu skiftes her,så er vi ferdig med vinduene i hele huset. Det blir bra! Så skal der fortsettes og males. Ja,ikke tro at man ikke har jobb når man har hus…
 
klar-for-ei-ny-uke-august2
 
 
Jeg holder på å skrive på noen ord som jeg skal tale om i bryllupet til min bror som er nå på lørdagen. Det gleder vi oss til,å tror det blir å bli en helt fantastisk dag.
Nå skal det slappes av litt i sofakroken før jeg tar kvelden. Tidligvakt i morgen,så da må vi opp 0530.. Tidlig sa du? JA!
 
God ny uke alle sammen !
 
Klem Christina

5 kommentarer:

  1. Helgene flyr fort, men det gjer jammen vekene og ;)

    Ha ei flott ny veke!
    Nydelige bilder♡

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Du ta så fine og lyse bilder asså! Skulle ønske jeg også fikk til det hehe.

    Hus betyr arbeid!!Når man er ferdig med alt, må man jo nesten begynne på nytt igjen. Høsten står for tur og vi skal bygge på 50 kvm på huset (2 etasjer), bytte tak på hele huset og skifte kledning og isolere...har da visst nok å gjør!

    Skal jammen tidlig opp du, må si det er godt med permisjon ;)

    Ha en fin kveld, klem ♥

    SvarSlett
  3. Du får ta ein velfortjent kveld med avslapping når siste vindu er på plass. Lykke til med bryllupstalen :) Ha ei fin veke.

    SvarSlett
  4. Så vakre bilder... Hvilket program redigerer du i?

    Ha en strålende start på en ny uke!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Helgene er bare en poff og en smell stort sett..

    Kjempefine bilder du har tatt :) Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com