mandag 15. august 2011

Vinduene utvendig

 
 
 
ser slikt ut! Er veldig fornøyd,å det er virkelig artig å høre de som kjører forbi og legger merke til det! Huset har liksom alltid sett sånn ut som det gjorde før vi begynte å gjøre ting med huset. Det er så deilig å få et litt finere hus altså! Solen skinner så fint idag,så mannen og pappaen min holder på med de 2 siste vinduene i 1.etasjen nå.
 
 
utvendig-med-vinduene2
 
 

Rosene henger litt med leppa her altså,solen har nok vært litt for lenge på de,så de henger med hode litt. Men syns det var så fint å ta bilde av de med sola som hjelp. Det å ta bilder med solen gjør bildene fine.
 
Var noen som lurte på hvilken redigeringsprogram jeg bruker.. For det meste bruker jeg Photoshop,men jeg bruker også PhotoScape. Liker best photoshop,men photoscape har ting som er bra å.
 
Hvilken redigeringsprogram bruker DU?
 
Klem Christina

4 kommentarer:

  1. Kjempefine vinduer. Skjønner godt at du er fornøyd.

    Klem

    SvarSlett
  2. Ingen tvil om at det her ble lekkert. Men hvordan så det ut før? Kunne tenkt meg og sett hele fasaden på huset ditt :D

    Jeg bruker Photoscape...rett og slett fordi Photoshop koster flesk.

    Han en fin kveld ♥ Klem

    SvarSlett
  3. Så fiint!! :-)
    Vi byttet vinduer på hele huset i fjor og i våres ble vi ferdig med karmer og maling av karmer inne. Ting tar tid...hehe ;-)

    Klem Ellen

    SvarSlett
  4. Huset deres blir nok kjempelekkert med de vinduene, ser flott ut! Selv bruker jeg mest Photoshop, ganske enkelt når man først har satt seg inn i det grunnleggende:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com