tirsdag 2. august 2011

Tirsdag og første sfo dag for storebror ♥

 
 
God dag ♥
 
Viser noen bilder ifra sofakroken idag. Er på vei til å bestille nye trekk fra ikea,vil ha beige eller gråe trekk nå. Lyst å forandre litt. Men er ikke bare bare når man bor et godt stykke unna nærmeste IKEA.
 
tirsdagen-den-2-august-2
 
Elsker ektorp møblene mine,er kjempe glad for at jeg klarte å overtale mannen til å bytte ut den svarte STORE skinnsofaen. Men nå kjenner jeg behove for å ommøbelere litt kommer,så tror nå at jeg skal prøve meg på en høstvask med litt ommøbelering.
 
første-sfo-dag-for-storebror1
 
Her er storebror første sfo dag,oj så fort tiden går.. Tenk,bare 20 dager igjen så er han ordentlig skolegutt. Årene de flyger,det skal være sikkert å vist.
 
Håper alle har hatt en god tirsdag
 
Christina

5 kommentarer:

  1. Dette blir en fin 1.klassing. :) Tipper han vil trives på sfo. Jeg jobber på sfo, vi har også hatt en av førsteklassingene der i dag. :) Trivelig i stua hos deg, likte den lampa så godt også. Blir flott med grå eller beige trekk til høsten. Da vil vi ha lunere stuer. :)

    SvarSlett
  2. Grått tror jeg blir veldig fint inne hos deg! :D Koselig sofakrok har du og <3

    SvarSlett
  3. Oj oj, så spennende. Tenker det var litt rart for dere begge. Tiden går så fort.
    Du har det sååå koselig, men jeg tror også at et grått trekk kunne blitt fint til høsten.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  4. fine bilder og kom på en god historie fra Ikea handel. Jeg har ganske stor bil og hadde handlet mye og la inn fra sidedøra på bilen. Bak bilen stod masse ting - der iblandt samme kule stålampe som du har. Plutselig oppdaget jeg at bilen foran meg kjørte, og jeg satte meg straks inn i bilen og kjørte frem for da slapp jeg å rygge - klokka var nesten stengetid - og da jeg kom hjem var oppdaget jeg manglene ;( Noen fikk fine lamper. Jeg har tenkt at jeg skal ikke kjøpe ny lampe fordi da blir jeg minnet på flausen hver dag, men jeg ser jo hvor fin den er - liker hvit og gammelt jeg også. God smak du har ;) Hilsen minminivilla.blogg.no

    SvarSlett
  5. For en nydelig stue! Vakkert og lyst:) Nydelige bilder på bloggen din:) God søngag til deg. Klem Ellen.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com