onsdag 3. august 2011

Kjøkkenet ♥

 
 
.. er  nyvasket nå!
Har vasket skuffer og skap til den store gullmedaljer. Først holder jeg på med det på jobb,så kom ånden over meg når jeg kom meg hjem.. Så da var det bare å hive seg rundt.
Det dufter herlig her nå!
 
kjøkkenet-august2
 
Gullungene har blitt dusjet og sover nå søtt i sengene sine.. Nå har jeg satt meg ned,skal kose seg med et glass pepsi max og en god bloggrunde. Gleder meg til å se hva dere holder på meg om dagene.
 
Håper alle har en fin uke så langt!
 
Christina

6 kommentarer:

  1. Finnes få ting som er bedre enn nyvaska kjøkken (foruten nytt sengetøy). Nydlig kjøkken dere har!! :)
    Håper dere har like flott vær som vi har, og at du koser deg :)

    Klem fra Malin

    SvarSlett
  2. Er så godt og få tatt noen skikkelige tak innimellom;)
    Flott kjøkken dere har;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Herlig følelse når en har fått vasket og ryddet i skuffer og skap. Jeg holder på å pakke og rydde, så nå er det tid for å sortere og rydde og evt kaste. Greit med en ordentlig gjennomgang:-)) Skal flytte om et par måneder og har allerede begynt å pakke ned ting jeg ikke bruker så ofte:-))
    Spennende med nye trekk til sofaen - da får man liksom en ny sofa:-)) det grå på Ikea er knall fint, synes jeg:-)) Lykke til
    Klem

    SvarSlett
  4. Du kan gjerne sende over litt av den energien og lysten du har til å vaske kjøkken så kanskje jeg får tatt mitt en dag også;) Kjempe flott kjøkken du har:)

    SvarSlett
  5. SÅ deilig da. Lyst til å ta mitt også? Får ta det til høsten her. Er så utrolig godt når det er gjort, men sitter alltid igjen med masse rot jeg ikke fatter hvor jeg skal gjøre av så det havner tilbake i roteskuffa... Lærer ALDRI!

    SvarSlett
  6. hei :)
    så fint kjøkken dere har. hvilken forhandler e det frå :) ?
    eg og sam. min he tatt over ett gårdshus og pusser opp alt. vanskeleg å velge, men det kjøkkenet der va kjempe snålt og heimekosleg. :) Mvh Kjersti

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com