torsdag 4. august 2011

Svangerskap | Uke 28

.. ukene ruller avgårde & jeg blir bare større å større..
Hihi,er litt kos også da ♥



.. formen blir faktisk bare bedre & bedre å jeg klarer å nyte mer av disse dagene i svangerskapet.
Gud,så deilig!
Det er masse liv der fra morgen til kveld,men natten sover vi godt begge to.
Krysser fingrene for at det blir sånn når lillevennen blir født også.

Nå koser jeg meg hjemme sammen med storegull & lillegull. Pappaen jobber overtid,
men i morgen er det helg & da skal vi kose oss hele familien.

Ha en fin torsdag vidre

Klem

10 kommentarer:

  1. En flott mage, og en flott mamma. Herlig at du klarer å nyte rugetiden litt nå, og at knøttet har sovehjerte må jo også være en glede, enn så lenge... ;)

    Jeg ønsker deg en finfin torsdag kveld!

    SvarSlett
  2. Så fiin du er :)
    Ønsker deg en herlig torsdag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Så godt å høre at du føler deg bedre og bedre!! Heldig deg som snart har enda en liten skatt!!

    Kan jeg spørre deg, har du panelplater ferdigmalt eller "ekte" trepanel i stuen? Og i hvilken farge er de malt?

    Ønsker deg ern herlig helg!!

    SvarSlett
  4. Så fint bilde av deg...
    Og så herlig at formen er bra!
    Lykke til videre :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Så fin du er:)
    Jeg elsker slike mager, hihi ♥
    Og jeg savner faktisk og gå gravid, det er en koselig tid det:)

    Og så flott at formen er bRA!!

    SvarSlett
  6. Så vakkert magebilde!:)
    Nyt denne tiden du nå er i god form, før du blir "tung" igjen!:)
    ...og for en flott (!) orkide du fikk av mannen din, vakker vakker!

    Klem Janne:)

    SvarSlett
  7. Fine magen&fine mamman! Deilig at formen begynner å komme seg.

    I dag har jeg vært på UL for å kontrollere at lillefrøken vokser som hun skal - herlig å se at alt ser bra ut:) I morgen er det 32ukerskontroll - tiden ruller VIRKELIG avgårde ja!

    Klem*

    SvarSlett
  8. Fint bilde av fin mage :)

    SvarSlett
  9. Så koselig med magebilde! :) Jeg savner virkelig å være gravid.

    SvarSlett
  10. Så fin du er da....kos dere i helga.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com