fredag 23. september 2011

Fredagslykke




God fredagsmorgen kjære lesere
Hvordan er denne morgene for dere?

Her nyter vi en nydelig men kald høstdag. Solen skinner ute,himmelen er blå men gradene er få.
Ovnen er tent,stearinlysene brenner godt og kaffelatten varmer hånden min.
Lillesøster koser seg under pledde i godstolen med mikkes klubbhus på tven.

Idag er en slik dag der man bare vil nyte dagen. Bare være sammen med de man er så glade i. Det er jo tross alt ukas beste dag idag,så det blir innkjøp av fredagskos og titting på gullrekka i kveld. Fredagen er best!

Jeg ønsker alle sammen som titter innom en nydelig dag.
Nyt den,for akkurat denne her dagen finnes det bare EN av.


3 kommentarer:

  1. Høres ut som en deilig morgen:)

    Håper du får en strålende helg:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Christina Mari :)
    Dagen begynte med regn,
    men nå er det SOL :)
    Fredager er så herlige,
    nå skal huset ryddet og
    vaskes og så lage middag
    til min kjære ღ Etter
    det bare kos her hjemme.
    Ønsker deg en super dag
    og helg, stor klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  3. Høres ut som en perfekt start på dagen. Nyt helgen!

    Klem, Christel

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com