fredag 23. september 2011

Fredagspute og et lite bilde av meg

ny-pute2


ny-pute3ny-pute4



Innom en liten tur på fredagskvelden. Sitter å følger med på idol,mens beat for beat er på opptak. Slik at jeg og mannen kan se det seinere.
Når jeg kom hjem fra byturen hadde jeg med meg disse to putene. Jeg følte for noe nytt,å de var litt meg. Jeg har litt putedilla,det ska også sies.. (og mannen kan aldri forstå hvorfor vi må ha så mange puter i sofa.. vi skal jo tross alt sitte der )
Det ble også noe mer med hjem,men det tenker jeg viser i et annet innlegg.
Så slenger jeg med et lite bilde av meg. Forrige uke var jeg hos frisøren å klippte meg kort.. (jeg hadde håret godt nedpå ryggen ) jeg ble kjempe fornøyd og det var kjempe godt å få litt kortere hår.

Håper dere har en fin kveld!


Nyt kvelden kjære lesere

10 kommentarer:

  1. Ohhhh den outsider var fiiiin... hvor er den kjøpt? Gooo helg. Klem

    SvarSlett
  2. Så fine puter! Nydelig bilde av deg, skikkelig flott ble du på håret! Alt kler jo den smukke :-)
    Ha en deilig fredagskveld!

    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Rålekker pute!!!
    Å for ei floot dame med ny sveis da!
    Har å nettopp kortet opp sveisen, og det er SÅ herlig med litt fornyelse
    på hårfronten....
    Ønsker deg ei riktig god helg!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Puteproblemet har vi også. Min kjære er heller ikke særlig fan av for mange puter i sofaen. Derfor har han puttet de fleste over i gjestesengen, og jeg må innrømme at vi har ganske mange. Likevel det finnes ikke noe bedre enn å ha flere å bytte med.

    Jeg er enig med deg, du trengte de to siste putene og de var velverdt investeringen for de var kjempefine. :))

    SvarSlett
  5. Fine puter og FLOTT dame ♥
    Du ble jo knallstilig på håret - tøfft gjort;)
    Jeg har ogsålyst og klippe meg, men tør ikke jeg;)

    Ha en fin helg ♥

    Klem line

    SvarSlett
  6. Så flotte puter du har fått deg. Man kan ALDRI få nok puter og det kommer våre bedre halvdeler aldri til å skjønne, sånn er det bare :-)

    Kjempekul sveis, tøft gjort!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  7. Så fint og hvitt! Stilige puter. Likte godt den fine grå jakken du har på deg :-)

    SvarSlett
  8. Så fine puter! Jeg sliter med samme problemet... Hehe. Har foreløpig 5 puter i en 2,5 seter sofa.. De havner ofte utfor sofaen når vi har besøk.. Hehe. Men det er så gøy med nye puter! En sofa uten puter er som et liv uten mat :) Må ha det, bare måå ha det!

    SvarSlett
  9. Puta var stilig og det var håret også, det er deilig med forandring :)

    En herlig lørdag ønskes deg fra meg
    Klem klem

    SvarSlett
  10. Fine puter og du vart kjempe fin på håret :)) Tusen takk for ein koseleg blogg - kikkar fast innom deg, og blir glad for kvart eit nytt innlegg .

    Riktig god laurdagskveld

    Glade helsingar frå Siri

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com