lørdag 24. september 2011

Noen skåler ble også med meg hjem

snopskål2

snopskål3

Først og fremst vil jeg takke for alle koselig kommentarer og mailer jeg fikk i går. Er like skummelt hver gang man skal legge ut bilde av seg selv,men koselig er det.. spesielt når jeg har slike herlige lesere som dere.
Putene er kjøpt på europris. Vi bruker å dra dit på fredagene eller lørdagene for å kjøpe helgesnop,da lå de der å nærmest ventet på meg. Å til den nette sum av 89 kr stk,måtte jeg neste kjøpe meg et par. De hadde også med fargen lilla på.

Jeg fant også disse skålene der,de måtte jeg også ha. Til den nette sum av 49 kr,så måtte jeg neste ha 2 stykker. De skålene fantes i flere farger.
De hadde fått flere ting inn som faktisk var veldig fine og litt i min interiørstil,så det kan godt hende jeg må tilbake dit en tur.. 

Her i nord er det et vakkert høstvær,vi sitter å ser på småfuglene som kommer å spise av fuglehuset. Snart skal vi ta på oss uteklærne og komme oss ut.

Ønsker dere alle som titter innom en helt herlig lørdag!

3 kommentarer:

  1. Kjempefint bilde av deg. Figurerte selv på bloggen for et par dager siden. ;) Kule skåler du har fått tak i, og så godt de passet der hos deg. :) God lørdag!

    SvarSlett
  2. hei søte deg :)Beklager at jeg ikke har "vært hos deg" på en stund...mye å gjøre på hjemmefronten så pc'n har nesten ikke vært fremme.
    Kjempefint bilde av deg :)))
    Og de skålene der var utrolig søte, også fra Euroopris :) Herlig.

    Håper dere får noen fine timer i høstsola! Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com