lørdag 24. september 2011

En vakker dag å være ute i

en-vakker-utedag2
en-vakker-utedag3

Helt nydelig høstdag her nord!
Vi har ordnet og ryddet utenfor huset,slik at vi er klar for de virkelig høststormene.
Mannen holder enda på ute i garasjen,ordner for å sette inn utemøblene osv.
Jeg har ordnet fuglehuset,satt den ned i jordet litt ovenfor huset. Slik at de ikke blir SÅ nært,men likevel kan vi se de når de kommer å spiser.
Så ut til at fuglene likte det.
Solen skinner fremdeles,blå himmel så langt øyet kan se,men gradene er bare 8. Så det er ikke varmt. Inne fyrer vi i ovnen,så da er det ekstra deilig å komme inn etter en slik dag ute.

Håper du har hatt en like fin høstdag som vi har 

4 kommentarer:

  1. Så deilig høst dere har i dag da! Har vært litt sol her også, så ble en tur på lekeplassen. Godt og varmt faktisk også, rundt 17 grader. Slå den du ;)

    Den puta med kart på var så utrolig kul at jeg må ut og lete etter en slik på mandag. Håper de har de her også. Takk for tips!!! Liker billig og bra.

    Kommer snart et gavedryss hos meg om du har lyst til å være med.

    SvarSlett
  2. Herlige høstbilder! Vi hadde oss en fin tur i Frognerparken i går og fikk tatt noen stemningsfulle høstbilder av ungene :) Gleder meg ellers til å fylle opp fuglemateren vår igjen og få mange fine pippip'er på besøk :) Ha en fortsatt super søndag!

    SvarSlett
  3. Så koselig, og deilig med noen fine høstdager....Skulle ha begynt å rydde inn jeg også...men kommer liksom ikke så langt, og det kommer jeg helt sikkert til å angre på når høststormene begynner å ule rundt hjørnene her...

    Kos deg!

    SvarSlett
  4. Flotte høstbilder.
    Ja man må huske fuglene når vinteren setter inn.
    Ha en strålende høstdag.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com