lørdag 1. oktober 2011

Da trekker jeg vinnerene av gavedrysset…



Først og fremst vil jeg takke for at så mange ble med! Det er kjempe artig! Masse nye mennesker som har funnet inn til bloggen min. Det syns jeg er virkelig hyggelig!

Første vinneren er den personen som vinner 1 års abonnement på vakre hjem og interiør.
Kommentaren som ble skrevet var :
Så morro! Eg kastar meg på gåvedryddet og håpar på hell og lukke. Eg føl bloggen din fast, og gledar meg over kvart nytt innlegg :)) Tusen takk for inspirasjon og kvardagsglede.
Eg tek to lodd!
Hausthelsingar frå Siri
(siri.oen@online.no)
Send meg en mail med navn og adresse på christinamari.pausen@gmail.com

Andre vinneren er den personen som vinner 6 utgaver av boligpluss.
Kommentaren som ble skrevet var :

Ønskedrømmen skrev :
Elsker dette bladet, så jeg vil gjerne være med her også! :)4 lodd takk!
Har bursdag 1 okt så da hadde det vært ekstra gøy å vinne! :-D
Håper du har hatt ei flott helg!
Klem.

Send meg en mail med navn og adresse på christinamari.pausen@gmail.com

Tredje vinneren er den personen som vinner en personlig almanakk.
Kommentaren som ble skrevet var :
Mette skrev :
Eg liker bloggen din fordi den alltid inneholder ting som interresserer meg :) Du tar fantastiske bilder, og skriver utrulig godt :)
For min del, kunne du kansje skreve mer om kamera, og gjerne gitt tips om kordan du får så gode bilder..Altså innstillinger på kamera osv ;) Men det er fordi eg er missunnelig på kor flink du er å ta bilde ;) Hehe..
Ellers er bloggen din perfekt, og eg blir aldri lei av å lese den :)
Kleem
Send meg en mail med navn og adresse til christinamari.paulsen@gmail.com

Gratulerer til alle vinnerene! Håper dere blir glade for premiene.


Beklager at det er lite blogginnlegg fra meg,men energien min er ikke tilstede. Blir nok bedre med tiden,men akkurat nå er den borte.
Håper dere kan ha litt tålmodighet med meg.

Klem Christina

10 kommentarer:

  1. Åååå så fantastisk kjekt :):) Tuusen takk !:)
    Mail kommer løpende ;)
    God lørdag til deg og dine :)
    GoKlem

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! Vant jeg????? Så gøy!! Tidenes bursdagsgave!! Tusen takk! :-D
    Mail er underveis,
    Håper du har en super lørdagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til de heldige :D
    ha en fin søndag
    klem Tove

    SvarSlett
  4. Hei Christina! Jeg skulle ha svart på den koselige hilsen fra deg for lenge siden, men her har det gått i ett. Kjempefin blogg du har og det ser så fint ut hjemme hos deg...flott bilde av deg selv også:)

    PS. Gratulerer så mye til de heldige vinnerene også.

    Ha en forsatt fin uke! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Nå er det lenge siden ditt forrige innlegg. Håper du har det bra!!

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinnerne, flotte premier de får:-)

    Greit med eget rom til 50 tommer tv, støtter deg i den:)

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  7. Heihei!

    Hvordan står det til hos deg?

    Vil ikke mase, men lurte bare på om du hadde fått mail fra meg ang gavedrysset ditt?
    Jeg har sendt to, men har ikke fått noen tilbakemelding på at den er mottatt.

    Håper på å høre fra deg :)

    Klem

    SvarSlett
  8. Hei :) Ville bare ønske deg en veldig fin dag, og håper alt er bra med deg :)
    Klem

    SvarSlett
  9. Åhh, så kjekt å høre!! Gratulerer så mye :) Godt å se deg her inne igjen :)

    KLem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com