torsdag 3. november 2011

I magen min bor en liten huleboer.. ♥


… og formen er og har vært heeeelt elendig! I begge mine forrige svangerskap har jeg hatt hypermessis gravidarium.Å det har jeg fått nå også.. For de som ikke vet det er det en form for ekstrem kvalme og oppkast. Jeg har til nå gått ned 10 kg,å idag har vært første dagen på lenge der jeg har fått i meg et pizzastykke. Med Storebror gikk jeg ned 11 kg og med lillesøster gikk jeg ned 12 kg. Men lillesøster ble jeg innlagt,legen har truet meg med å legge meg inn denne gangen å,men håper at dagen idag er et vendepunkt. Jeg har nemmelig ikke spydd en gang idag.. Lykke!
Men vi er veldig lykkelig og gleder oss svært til tiden fremover.. For nå kan det bare bli bedre! Tenk vi skal få oppleve mirakelet igjen,det å bli foreldrer er det største på jord ♥♥

Det er årsaken til at det har vært VELDIG stille her,å det kommer nok til å være stille enda ei stund fremover til jeg får krefter til å blogge. Jeg savner det og jeg savner det å ta bilder. Ingenting har jeg klart til nå.
Er kjempe koselig å se at så manger fortsatt er innom og titter til meg,å jeg gleder meg til å se hva dere har gjort i det siste.

Jeg har ikke fått noen av mailene som dere evt har sendt,utav vinnerene av gavedrysset. Send de gjerne på nytt til meg så skal jeg vidresende det til premiegiverene.

Ønsker alle sammen en fin onsdag!

Store klemmer fra meg ♥


30 kommentarer:

  1. Gratulerer med en liten i magen <3
    Håper virkelig den værste kvalmen har gitt seg og at du får et flott svangerskap fremover :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Gratulerer med en liten huleboer. Håper ikke du blir mer plaget av kvalme og oppkast, det er helt forferdelig.

    Her begynner vi ventetiden snart. Før året er over skal min lille huleboer ut :)

    Klem, Lise

    SvarSlett
  3. Gratulere så masse me en liten huleboer ;)
    Ååhh heldig dåkk e som ska få oppleve miraklet igjen ;)
    Har lyst eg og.. men ikkje akkurat no... næ.. vente litt ;)

    Håpe dagen i dag er et vendepunkt og at formen blir bedre ;)

    Masse tanker til deg herfra ;)

    SvarSlett
  4. Ååå, så gøy!
    Gratulerer ♥
    Håper formen bare blir bedre og BEDRE...
    I mellomtiden venter jeg trofast på deg og innleggene dine;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så heldig!!
    Gratulerer så mye♥
    Håper formen blir bedre snart.

    Klem Vivian

    SvarSlett
  6. Å så heldige dere er ♥ Gratulerer så masse! Håper formen bedrer seg snart og at du nyter hver eneste dag som frøet vokser seg større og større ♥

    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med det lille nurket i magen. Håper formen din blir bedre.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  8. Gratulerer med nok et lite mirakel. Jeg krysser fingrene for deg og håper at kvalmedagene er mer eller mindre over i dag. Du har gått ned ekstremt mange kilo, så jeg håper du nå kan gro lillegull og få fin og positiv svangerskapsenergi. :))

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse!

    Jeg var likedan med Hedda (og den som ikke ble baby i 2000) og manner meg opp til en ny runde nå. Eneste som hjalp meg, etter to innleggelser var Postafen. Har du prøvd det?

    Gooood bedring!!

    SvarSlett
  10. Åh så koseleg, gratulerer så mykje!! Men stakar deg då som har det slik i svangerskapa. Håper det verste snart er over og at du kan nyte magen og førjulstida.

    Klem Marianne

    SvarSlett
  11. Gratulerer med den lille spiren! Får håpe formen holder seg :)

    SvarSlett
  12. Så koselig, da. Gratulerer med "huleboeren."

    Ha en frisk og fin dag

    Klem Bente

    SvarSlett
  13. GRATULERER...
    Så fantastisk det blir med 3 søte små!
    Håper virkelig formen din bedrer seg...
    Lykke til videre i svangerskapet.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye, så koselig! :)
    Vet ALT om den kvalmen, har hatt det likedan som deg alle tre svangerskapene mine...huff, men man får belønning for strevet, ingen tvil om det :)
    Håper du blir bedre framover nå da :)

    Klem

    SvarSlett
  15. Gratulere med baby i magen. Håper virkelig kvalmen gir seg nå. Jeg er også gravid-30 uker nå. Var veldig dårlig i 10 uker,men så kom formen tilbake. Utrolig deilig når den kvalmen gir seg. Lykke til. Klem Tone

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye :) Så koselig nyhet :) Alle gode ting er 3 <3 Håper formen blir bra nå, så du kan nyte svangerskapet ditt!!!

    Klem Tove

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye, så koselig! Krysser fingrene for at vendepunktet var i dag og at alt går fint fremover!

    Klem

    SvarSlett
  18. Gratulerar så massa! Håper du blir bättre fort så du kan få kose dig med din lille huleboer. Kram / Anna

    SvarSlett
  19. GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE!!
    Sender deg mange tankter, og håper formen er stigende slik at du får gode dager fremmover!

    Klem fra Livy

    SvarSlett
  20. Så utrolig spennende da! Tenk trebarnsmamma, LYKKE! Håper resten av svangerskapet går bedre og at kreftene kommer snikende før du aner det.

    SvarSlett
  21. Åååå så utrulig koselig :D Gratulere så masse ! Så synd med formen <3 Håper virkelig den er komt seg nå !
    Kor langt er du på vei?:)
    GoKlem til deg..
    Ny mail kommer fortløpende :):)

    SvarSlett
  22. Gratulerer så mye, og lykke til videre:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  23. Gratulerer!!!! :-)

    Håper formen din bedrer seg nå slik at du kan nyte svangerskapet :)

    Klem

    Ps, har sendt deg ny mail, håper du får den denne gangen :)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med spire i magen og håper forma blir betre!

    Hanne

    SvarSlett
  25. Håper kvalmen gir seg og at du får nyte tiden fremover. Lykke til.

    SvarSlett
  26. Ååå så koselig da, gratulerer kjempe masse:)
    Håper du blir bedre snart da!!

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye!!
    Fantastisk å bære fram et lite mirakel!
    Håper formen blir bedre!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  28. Gratulerer med huleboeren :-)
    ønsker deg god bedring :-)

    SvarSlett
  29. Hei igjen :-)
    Bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ?
    de har litt klær til dame også :-)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com