onsdag 23. november 2011

Kjære lesere ♥

23-11-2011-4
 
23-11-2011-223-11-2011-3
 
… håper dere enda er her hos meg..?..
 
Vel,nå titter jeg innom en liten tur.. Formen er litt sånn opp & ned,men føler at det går riktige vei nå.. Å det kalles lykke ♥
I går fikk jeg litt energi tilbake,så da vasket jeg og ommøbelerte stuen. Vel,det er vel godt over 3 mnd siden den ble ommøblert sist og ordentlig vasket. Nå har jeg fått på plass lilletv`n min i stuen & stortv`n er flyttet ned i tvstuen.. Det er helt utrolig hvor glad jeg er for å slippe den store tven og alle høytalerene i stuen.. Det er virkelig herlig!
 
Som dere ser er lillesøster hjemme ilamme meg idag,føler jeg har endel tapt tid å ta igjen med mine små siden jeg egentlig bare har ligget de siste 3 mnd,så det er godt å kunne gjøre litt sammen med barna igjen. På fredagen som var fikk jeg endelig høre et lite hjerte slå,å det var en helt fantastisk opplevelse. Så nå er det bare å vente på UL som blir i midten av desember. Gleder oss til det!
 
Tenk,på søndagen er det 1.søndag i advent,denne tiden har løpt ifra meg. Så derfor tok jeg fram kongerøkelsen idag. Det dufter jul i stua nå.. Helt herlig! ♥
 
Håper alle mine kjære lesere har det bra
♥ ♥
 
Stor klem fra meg

9 kommentarer:

  1. Hei;)
    Selvfølgelig henger vi med;)
    Koselig med innlegg fra deg igjen, og godt og høre at det går bedre ♥

    Nydelig den røkelseholderen var, er den ny? Og i tilfelle hvor er den kjøpt?
    Finner adri noen fine slike;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Vi er her vet du :-) Grattis med Bebis i magen. Så spennende! Klem fra Kine.

    SvarSlett
  3. Ja MEG blir du ikke kvitt med det første! Godt å se at du føler deg litt bedre og at energien tar seg opp.

    PS: Om du har lyst til å vinne en liten oppmuntring har jeg et lite gavedryss på gang :)

    SvarSlett
  4. Så klart jeg er med deg enda:)...Å så godt å høre at du er i bedre form:)

    Ja dagene flyr, snart er det jul:)

    Ønsker deg gode dager:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med en liten en i magen! Godt at du begynner å føle deg bedre:)

    Stuen din er så lys og delikat:) Gleder meg til å se når du begynner å julepynte.

    Ha en fin første adventshelg:)
    klem Jennifer

    SvarSlett
  6. Stakkars stakkars deg som har vært (eller er) så syk!! Leste innlegget under her. Å være kvalm er jo noe av det ekleste som finnes...Håper virkelig kvalmen slepper taket. GOD BEDRING og lykke til videre med den lille huleboeren!=)

    SvarSlett
  7. Det er nå slik når man blir gravid, at an kan bli borte..... Leserne dine venter vettu! ;)

    Håper du får mange gode dager fremover ♥

    SvarSlett
  8. Hjemmet ditt ser virkelig fint ut. Så hvitt, lyst og vakkert. Oppdaget bloggen din for noen dager siden, og jeg har lagt inn bloggen din blant mine favoritter, så jeg venter hele tiden spent på et nytt innlegg fra deg :-) Og er helt enig i at det er mye koseligere uten alle de store og svarte teknologiske greiene! :-)

    Ønsker deg god bedring. Håper dagene fremover blir mye bedre for deg. Du må kose deg i julen med småtrollene :-)

    Klem fra Line Eirin

    SvarSlett
  9. For en nydelig stue du har :)
    Herlig at du kan kose deg med minsten i magen nå da!
    Legger meg til som følger.
    Ønsker deg en flott adventstid videre;)
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com