torsdag 15. desember 2011

Kjærestetur til London ♥

London2

God torsdag alle sammen! ♥

Idag viser jeg noen bilder ifra London. Mandag 5.desember satt vi oss på flyet. Tenk,en tur for oss tur til storbyen.. Deilig! Formen min er bedre,enda kvalm. Men spyr lite i forhold til det jeg har gjort.. Så jeg er glad.
Fra mandagen til fredagen fikk vi masse inntrykk av en flott men stor by. En by full av folk uannsett hvor du gikk. Men iløpet av denne tiden fikk jeg også min dose med julestemning. Endelig kom den til meg.

London3London4

.. det er så masse jeg ikke fikk sett,det er så mye mer jeg ønsker å oppleve i London. Så en tur tilbake dit blir det garantert!
Nå har jeg fått knipset litt flere bilder av litt av julehuset her hjemme. Henger litt etter i forhold til at formen har vært dårlig. Men det kommer seg. Deilig å holde på med kameraet igjen.. Har virkelig savnet det.
.. å ikke minst savnet dere ♥

Håper alle sammen har en fin førjulstid,klem Christina ♥

1 kommentar:

  1. Søteste Christina! Så deilig med en tur kun for deg og kjæresten, og London i førjulstid er vel ikke akkurat fy skam... Godt å høre at du er i bedre form og gleder meg til nye innlegg fra hjemmet :-) Ha en deilig førjulstid du også, og ja, du har vært savnet her inne i blogglandia!

    Stor juleklem fra Tone

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com