fredag 16. desember 2011

Vårt nyeste familiemedlem ♥

vårt-nyeste-familiemedlem2
 
 
… Lurifax heter jeg
Mange utav dere vet at vi hadde en flott rottman før,vi prøvde å få henne omplassert. Og plutselig kom vi i kontakt med et par fra Harstad. De virket som flotte folk & magefølelsen min var god. Så vår kjære Cassie har flyttet til dem. Det var med tungt hjerte og mange tårer har trillet ned kinnet.. for savnet etter henne er stort.. men jeg vet jeg gjorde det riktige. Vi hadde bare ikke tid og energi,å hun fortjente det. Når det hadde gått ei uke uten dyr i huset,fant vi ut at savnet etter å ha noen her var stort. Så da fant vi lille lurifax. Han er nå ca 14 uker,så en liten pusigutt som er blitt husets apekatt.
 
Er så vanskelig å ta ordentlige bilder når dagslyset hos oss ikke eksistere i denne tiden,men pytt pytt.. dere overlever vel ♥
 
Ønsker alle sammen en flott fredag! …. – her blir det finalen i Idol og håndballkamp etterpå.. Gleder meg jeg!
 
♥♥♥

7 kommentarer:

  1. Fine pusen :)

    Ha en fortsatt fin dag :)

    SvarSlett
  2. For en skjønn fyr dette var. Det lyser rampegutt lang vei! Her i huset har alle, bortsett fra meg, lyst på hund. Men, ingen har tid til å ta seg av den så det har mor lagt ned veto på. Akkurat nå har vi en dverghamster og selv ikke den klarer vi å ta oss av :-O Nei, det kommer nok ikke flere dyr inn i dette huset. Herlig var iallefall denne karen :-)

    Ha en herlig helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Så skjønn ♥
    Det blir veldig tomt når man mister kjeledyret sitt... lurt med en liten katt, de klarer seg mye bedre selv;)
    Kjempefint at dere fant noen som kunne ta over Rottisen;)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så skjønn liten skapning! Det blir fryktelig tomt når et dyr blir borte i heimen ja, godt å høre at Cassie har fått et godt hjem videre :-) Øsnker deg og alle dine en riktig deilig adventshelg!

    Klem Tone

    SvarSlett
  5. For en skjønn lite pus!:-) helt til å spise opp faktisk!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så søt liten pus!! Klem Madelén

    SvarSlett
  7. Rett og slett nydelig -ingen over eller ved siden, hihi!!

    Ha en fin andventhelg!
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com