lørdag 17. desember 2011

.. Sent ute i år?

Førstejuletre2011-2
 
.. ja!
I forhold til de forrige årene er jeg mektig sent ute i år. Tenk,har nesten ikke pyntet noe i forhold til det jeg bruker. Men når kvalmen er SÅ der hele tiden er det enesten jeg ønsker å gjøre er å sove den bort. Så kjedelig,spesielt i denne årstiden som jeg SÅ elsker!
Blir trist når jeg tenker på det,men må bare tenke fremover,at det som kommer er så abolsutt verdt det. Men kjenner jeg er bra sliten nå..
 
Lille juletreet kom opp idag,å det var det eneste jeg klarte.. jaja,det blir vel jul i vårt hus i år som i alle andre..
 
Håper alle sammen har en flott lørdag.. – tenk bare 7 dager igjen til juleaften
Klem ♥

4 kommentarer:

  1. Så herlig og hvitt! Nydelige julebilder fra deg:o)

    ...og for en skjønn liten pusekatt på bildene under..smelt;o)

    Ha en fin helg!
    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Hei Christina Mari :)
    Lenge siden jeg la igjen en kommentar her hos deg... :) Først må jeg få gratulerer såååå mye med den skjønneste lille pusen, Lurifax ღ helledussan så skjønn ღ ღ ღ Ønsker meg helt kart en slik skjønn liten ღ Vet ikke om det er noe trøst, men jeg har ikke kommet så langt som jeg ønsker til jul jeg heller, da med andre plager og sykdom :( ...usj, ikke koselig på denne tiden da! Vi skal pynte treet i morgen og så får vi bare ta julen slik den blir... Ønkser deg masse god bedring og håper at du uanstt får en fantastisk jul sammen med dine ღ Ønsker deg en riktig godt jul Christina Mari :) Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Så søtt lite tre.... kos seg masse og ikke stress... klem

    SvarSlett
  4. Så koselig ;o))))
    Kjempe koselig me ett lite tre ;o))

    GOD JUL ;oD

    Juleklemmer Elisabeth ;o)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com