fredag 2. september 2011

Fredagsrosene

fredagsrosene-er-på-plass1234



er på plass å jeg kan senke skuldrene for nå er det fredag og helg!
Det er virkelig deilig å føle på helgefølelsen,endelig litt tid sammen med de som betyr mest!
Håper alle mine kjære blogg-venner for en flott helg,nyt den som best og del tiden med familie og venner.

God fredag alle sammen!
Klem & kos!

Bloggen er nå havnet på facebook,jeg har laget en side der.
Følg meg gjerne der å,det vil jeg sette pris på.
Trykk HER så kommer du inn på den siden!

2 kommentarer:

  1. Fine, kvite roser :) Veit du, alle dei fine blomsterbilda dine har faktisk inspirert meg til å bli flinkare å ha blomster her heime :)

    God fredagskveld og god helg til deg og dine! :)

    SvarSlett
  2. Lenge siden jeg har vært på besøk hos deg. Kos å se vakre bilder av roser i mugge igjen! Vakkert!:)) God helg!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com