lørdag 3. september 2011

En fin høstdag + Gavedryss

fin-høstdag-i-fjera2


.. ble tilbringt i fjæra med hele familien! Idag har sola skint fra skyfri himmel og tempraturen har vært gått over 20 grader. Det er slike høstdager som er de beste! Like nedenfor huset vårt er havet og fjæra,så vi trenger ikke gå så langt heller. Men man skulle vel bli flinkere til å bruke nærmiljø og plassene nært når man ønsker å gå seg en tur. Deilig var det uannsett.


fin-høstdag-i-fjera3fin-høstdag-i-fjera4


Storebror har bltt litt allergisk mot kameraet,så her prøver han å fortelle meg at vist ikke jeg slutter å knipse bilder av han,ja så fantes det masse steiner i fjæra. Så her må man gå varsomt fram. Tror han ble litt lei av å bli knipset av når han var mindre..Men fikk nå et bilde av han jeg,så skal si meg fornøyd.


fin-høstdag-i-fjera5fin-høstdag-i-fjera6



Lillesøster storkoset seg i fjæra,hun fant maange steiner som hun måtte vise meg,å helst skulle alle bli tatt bilde av også. Søte jenta mi! Både storebror og lillesøster er begge veldig glad i å være ute. Så det skal vi prøve å utnytte nå i høst,også krysser vi fingrene for at høstværet er på vår side.

Gavedryss

Jeg har kontakte endel sponsorer nå,som gjerne vil sponse meg å min blogg i mitt neste gavedryss. Jeg har rundet 100000 besøkende og godt over 300 følgere. Så dette må feires. Jeg kommer til å lage et gavedryss om ikke lenge. Da blir det flere premier som går ann å vinne.

Jeg håper så mange som mulig av dere bil like facebook siden min,plutselig kommer det noen premier der også
TRYKK HER for å komme til denne siden.

Kyss,klapp og Klem

2 kommentarer:

  1. Finnes (nesten) ikke noe bedre enn fine høstdager. En av grunnene til at høsten er min favorittårstid :) Spennende med gavedryss. Jeg liker facebooksiden din, selvfølgelig! Ha en flott lørdag :)

    SvarSlett
  2. Så heldige dere har vært med været i dag! Her har det vært småyr nesten hele dagen, men da har jeg fått gjort litt annet... Krysser fingrene for at vi får bedre vær i morgen både hos dere og her i Østfold!
    Ha en nydelig lørdagskveld!

    Stoooor klem fra Tone

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com