søndag 4. september 2011

Høst for meg er

høst-for-meg-er2


..fine dager med sol og flotte farger. Deilige dager inne i sofaen med et godt pledd rundt seg.
Masse gode puter i sofakroken som man kan ligge på. En god bok,en god film og en varm armkrok.
Masse fine lykter rundt omkring med tente lys i,som forteller at høstmørke er på vei..


høst-for-meg-er3høst-for-meg-er4



Deilig sauskinn som varmer godt og ikke minst familien rundt. Etterhvert når mørket har senket seg og måneden går.. vil høsten bli kald,da er det godt med fyr i peisen.
Jeg elsker årstiden,høst! Den er sjarmerende med alle fargene og mørket som kommer snikende.

Hva er det som er høst for deg?

Ønsker alle sammen en nydelig søndag,vi skal pakke oss selv i bilen og kjøre inn til vakre skjomen for en bedre søndagsmiddag.. Deilig!

Klem til deg fra meg

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker høsten! Å sitte inne med en kopp varm te og et deilig teppe på en kald høstkveld, er noe av det beste jeg vet...

    Klem,

    SvarSlett
  2. Høst er en herlig årstid! I år har jeg forresten fått den store ryddeånden, det renskes opp fra øverst til nederst;)

    Utrolig fine bilder du viser!!!!!
    De oser av høststemning;)

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  3. Så lekre bilder =)
    Og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!! :)
    Høsten er den beste årstida synes jeg.. :) Men det ser ut til å bli en våt variant..kanskje kong vinter dukker opp tidlig også dersom det blir ekstra kaldt utover september..

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Kjempefine høstbilder:) KLem Julie

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com