torsdag 8. september 2011

Mamma si prinsesse

isabella-mari-sept2


begynner å bli stor! Det er ei ordentlig mammajente,som helst skal være ilamme mamma hvor som helst. Hun er blitt så flink å snakke,tisser på do gjør hun og hun er den stolteste 2 1/2 års jente når hun har hello kitty truse på seg. Det er så morsomt å se hvor fort hun endrer seg og hvor fort hun vokser til.. ( det er ikke like gøy da)!


isabella-mari-sept3isabella-mari-sept4


Det herligste som finnes er å ha disse små men herlige fingrene og armene rundt halsen min. Når hun gir med en ekstra god klem å sier gla i dæ,mamma! Ingenting kan smelte meg mer. Livet er godt,selv hvor sliten og trøtt man er.. løfte alltid smilene og latteren hennes meg opp! Ingenting kan måle seg med det..

Elsker min lille solstråle

Har ikke glemt mamma sin godgutt,men han får et eget innlegg han..

Håper alle har det supert!
Ps. Har dere ikke kastet dere med på gavedrysset? Klikk HER,så kommer du til innlegget om gavedrysset.

3 kommentarer:

  1. Vakre prinsessa :) Få ting slår å vere mamma til fantastiske barn :) Og alle barn er ganske fantastiske, hver på sin måte.

    SvarSlett
  2. Skjønne jenta:)

    Ha en fin kveld, klemmer fra Silje

    SvarSlett
  3. Nydelige prinsessa :)
    Og så enig, så enig med deg. Selv om man er sliten og trøtt kan en god klem gjøre dagfen tusen ganger bedre.
    KLæmmer

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com