søndag 11. september 2011

Høstsøndag

god-søndag-i-september2png


i september!
En søndag der tåken ute henger rett over havet,mens solen har kjempe lyst å skinne igjennom. Litt sånn typisk høst! Fargene ute er helt fantastisk,
å jeg kan faktisk ikke se meg mett på det. Tror jeg må ta meg en liten skogstur idag.
Lillesøster våknet i går med feber stakkars,så formen hennes er ganske pjusk. Men med et godt pledd rundt,smokken og mikkes klubbhus blir det meste bra.

Nå er alle sammen våknet til liv her i drømmehuset,så nå er det en god frokost som står på planen. Ellers er det lite planer som skal settes til liv idag. Ordentlig sløvesøndag!

Hvilken planer har du for søndagen?

Uannsett planer ønsker jeg alle som stikker innom en flott søndag!
Klem!
Ps. Husket å melde deg på gavedrysset? Vist ikke kan du gjøre det HER og HER



2 kommentarer:

  1. Hva er vel ikke bedre enn nettopp sløvesøndag? hihi. Her bygger vi hus, så sløvesøndag gjelder kun for barna og meg ;)

    Håper dere får en fin dag ♥ Klem

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en deilig og avslappende søndag :) var har hatt to bursdagsselskap, og til sammen over 30 gjester, så her har det gått i ett :)

    Ha en fortsatt fin søndag, og snart mandag :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com