lørdag 31. desember 2011

Innom for å ønske dere.. ♥

godtnyttaar2
 
..et godt nyttår
Her har vi spist god middag,mennene i familien sover og vi andre slapper av.
Nyttårsaften blir tilbringt hjemme,sammen med mamma,pappa,søster og tantebarn. Kjempe koselig! Det er ordentlig fint vær her,klarvær og nærmere –10 grader. Så når vi skal ut,må vi kle oss godt.
Fargen rød er blitt tatt litt bort,liker å få inn endel hvitt når nyttårsaften nærmere seg,å det skal sies at det er mer meg.. Rødt er fint til jul,i mindre posjoner. Men det er nok da ♥
 
Tusen takk for et kjempe fint bloggår! Det har vært kjempe koselig å bli kjent med dere. Nå ser jeg frem til et frisk & nytt bloggår med alle dere. Det skal bli kjempe koselig.
 
Nyt kvelden & kos dere glugg ihjel ♥

2 kommentarer:

  1. Hei Hei..
    Er bare innom for å takke for et flott bloggår i 2011 og for å ønske deg et godt nytt år. Håper dere hadde en fin kveld.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde. Håper det går fint med deg?
    Ønsker deg ett kjempeflott nytt år, med mange gleder og koselige stunder.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com