torsdag 5. januar 2012

Kjærlighet & familieglede ♥


..er det som skjer om dagene i drømmehuset
Idag var vi på ultralyd. Vi kunne se en baby i magen som var velskapt,alt var som det skulle være. Å det gjør hjerte mitt glad.
I tillegg kunne jordmoren fortelle at vi blir i overtall av prinsesser i huset. Så termin dagen er 5 juni. 2012,å da skal vist ei jente få se dagens lys.
Blir spennende å se om det stemmer.
Deler noen bilder av magen,lillesøster og meg idag. Formen er bedre,kvalmen er fremdeles tilstede men spyr ikke så masse.
Julen er blitt kastet på dør,og lysten på litt nytt innenfor interiørfronten er tilstede. Så tror stilen min blir å forandre seg litt. Gleder meg til å se hvordan det blir til slutt.

Håper mine kjære lesere har det kjempe bra i det nye året ♥

Massevis av klemmer kommer fra meg til dere
♥♥♥

10 kommentarer:

  1. Førr nån koselige bilda :)
    Vi har nu ei deilig tid i møte... thihi :)

    Klæm Trine

    SvarSlett
  2. Sååå koselig! Jeg har selv termin 24 mars. Så vi går begge en spennende tid i møte :-)

    SvarSlett
  3. Så utrolig fine bilda<3 Gleder mæ med dæ og graviditeten. Håper formen er noenlunde bra. Klem

    SvarSlett
  4. Såå koselig♥ Flotte bilder av fiiine jenter☺

    Ønsker deg en fin kveld! Klem fra Livy

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder av magen :-) Veldig hyggelig å lese at du er i bedre form og at ultralyden gikk godt. Enda ei lita prinsesse til å skjemme bort og elske er vel ikke feil :-)

    Stooor klem fra Tone

    SvarSlett
  6. Så koselige bilder:)
    Og så herlig at alt står bra til!!
    Praktisk med ei ny prinsesse da:)

    Ha en ifn kveld:)

    SvarSlett
  7. Så koselig med en liten oppdatering fra deg med herlige bilder. Jeg gleder meg på dine vegne, men synes den lille prinsessen nå burde la mammaen sin få i seg litt næring så de begge kan vokse seg store. ;)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med en liten huleboer:)

    Så koselige bilder!

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  9. Hei!

    Godt nytt år! :)

    Så fine bilder, det er så koselig med gravidemage! :)

    Har forresten sendt deg enda en mail ang gavedrysset jeg vant i oktober, har du fått den? Kanskje mailene fra meg havner i spam-boksen?


    Håper du får ei flott helg! :)

    Aileen

    SvarSlett
  10. Så koselige bilda,Christina <3
    så artig at det bli ei lita prinsesse, tenk at dokker snart e en familie på 5 :)
    Du ser kjempefin ut med magen!
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com