torsdag 19. januar 2012

Bittelillesøster ♥


Bittelillesøster vinker til dere ♥
UL nr 2 var idag. Fikk sett at alt var bra,babyen vokser som den skal & alt ser fint ut.
Jeg har vært litt dårlig i det siste. Funn av både blod & protein i urin har gjort at de er redd for at det er noe feil med
nyrene mine. Så må å ta noen flere prøver igjen,og blir fulgt godt opp,så det er godt.
Håper prøvene mine blir bra snart,er lei av å plages.

Håper dere har det bra ♥
- savner dere,men må bare slappe av og ta livet med ro.. men jeg stikker innom avogtil ♥

Klem ♥

8 kommentarer:

  1. Ååå så nusselig da:)

    Slapp av og ta godt vare på deg selv og den lille i magen:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  2. Herlig, rørende bilde :) Jeg hadde to fysisk tunge svangerskap, så skjønner litt hvordan du har det. Ta vare på deg selv!! Klemmer

    SvarSlett
  3. Ååh. Så koselig. Ble NESTEN litt babysjuk selv.... ;)
    La meg til som følger jeg. Trives her inne hos deg.

    Nydelig spisestue du har forresten. Lekker!

    Klem Marlene :)

    SvarSlett
  4. Så søt liten jente ;) Ta vare på deg selv, og slapp av så godt du kan!

    SvarSlett
  5. Så herlig;D *raslerasle*...hehe, blir babysyk igjen når man ser sånt:)
    Kjedelig når sånt dukker opp og du som allerede har hatt det tøft, lykke til med resten av tiden med baby i magen <3

    SvarSlett
  6. Håper at det ikke er noe galt, og at det fort ordner seg :)

    Herlig lite bilde da :) Får litt babysjuka nå ja.. ;P

    Ønsker deg en fin helg :)

    SvarSlett
  7. Hei i natten! Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg.

    Herlig bilde av bittelillesøster! :) Håper prøvene dine snart er i bedring, og at du kan kose deg resten av svangerskapet!

    Klem fra Mita

    SvarSlett
  8. ååååhhh... skulle vært en lov om å legge ut sånne bilder ;)
    Eg e såååå "bansjuk" at det e nys før eg sprekk ;) hehe ;)

    Nydelige lille babyen i magen :D
    Ta vare på deg sjøl og hælsa ;)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com