lørdag 14. januar 2012

En nydelig lørdagsmorgen ♥

God morgen! ♥
 
Oppe før fuglene sammen med storebror. Lillesøster sover & lurifax går i benan mine,
og maler som bare det.
nydelig lørdagsmorgen2
Ute er det et nydelig fargespekter på himmelen. Det lyser rosa over alt ute,å det forteller meg
at vi går imot lyse tider & at solen er her om litt. Det varmer hjerte mitt.
nydelig lørdagsmorgen3
I natt har det kommet enda litt mere sne. Heldige oss! Enda mer kan det komme for min del,syns det blir
så fint & lyst ute. Det er heldigvis bare –4 grader ute,så tror vi skal prøve å komme oss ut en tur.
Etter å ha vært inne i over ei uka,kjenner man at det skal bli godt med litt frisk luft.
Barna er bedre,lillesøster sine vannkopper er på vei tilbake. Mange har allerede tørket inn,mens storebror
har nok et lite stykke igjen for at alle er borte. Men siden ingen er syke (det klør selvfølgelig) kan vi
kose oss litt ute.
 
Ønsker alle sammen en fin lørdag! ♥
 
Klem

1 kommentar:

  1. God morgen ! Fantastiske bilder du viser, kjempefulle av stemning og vinter !! Ha en fin tur ut i naturen og god lørdag :) Klem Linda

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com