mandag 9. januar 2012

Nei,nå gir jeg meg..



ihvertfall for idag….!

Jeg har sittet i mange timer idag å prøvd meg frem i photoshop. Vel,jeg vet ikke helt om jeg ble noe klokere. Jeg fikk til å lage rammer av canvas size. Men jeg ønsker få til slike rammer som kommer litt utfra bakgrunnen. Som gjerne er hvit rundt. Å vist jeg bruker hvitt rundt på canvas size vises det ikke på min hvite bakgrunn på bloggen.. Uff,blir nesten fortvilt her jeg sitter. Så da prøver jeg meg heller igjen i morgen.
Lillesnuppa sovnet på sofaen kl 1830,det tar på en stakkars liten kropp å være pjusk. Så nå er storebror på vei i seng & jeg skal kose meg med tvtitting til mannen kommer hjem.. Han er enda på jobb!
Bildet er tatt nå i kveldninga,må prøve meg frem igjen på bilder på kvelden. Det er så lenge siden jeg har tatt bilder,så jeg måtte friske opp meg selv litt her.. Lurfiaxen vår som er så søt ♥

Håper alle sammen har en fin kveld ♥

3 kommentarer:

  1. Nå er det lenge siden æ har vært her inne!! Kor mange flotte bilda,og GRATULERE med at dokk ska få dokk ei prinsessa til <3 Håpe alt e bra,e forferdelig å gå å være kvalm...Gikk slik selv helt frem til Elin Adine va født.. Men glemt nå <3 God mandag <3 Klem Irene :o)

    SvarSlett
  2. Å få til rammer i photoshop synes jeg er nærmest umulig, i allefall uten at det kutter opp bildet ditt og mange andre rare ting.
    Selv så bruker jeg den lite orginale photoscape til det og synes den funker ganske så greit.
    Ønsker deg en flott ukesstart.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Masse fine Bilder her inne hos deg. :) Du kan jo laste ned rammer fra nettet å bruke i photoshop også? Finns jo endel gratis. Søk på freebies, frames osv. :) Jeg har mange ferdigrammer i tillegg til at jeg lager selv.

    Klem Marlene :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com