mandag 9. januar 2012

Syke barn og photoshop spørsmål ♥

isabellamari2
 
God mandagsmorgen! ♥
 
Her herjer vannkoppene i hus! Lillesøster har fått en god del,venter enda på flere på storebror. Noen har kommet,men regner med det dukker opp flere veldig snart.
Feber og rennenede nese kom først,så dukket vannkoppene opp.
Så her blir det sofakos,tegnefilmtitting og mammakos som står høyt på planen idag.
 
Hva er deres planer for dagen da
Jeg redigerer mine bilder i photoshop,men får ikke til å ordne rammer rundt bildene osv der. Det gjør jeg de fleste gangene i photoScape. Ser det er mange som har kjempe fine rammer og mye pynt rundt bildene sine. Er det noen som kan dele med meg hvordan jeg får det til i photoshop hadde jeg blitt kjempe glad. Er også kjempe glad for ny info om hvordan dere redigerer bildene deres. Syns det er så mange som får SÅ mange fine bilder,skulle gjerne vist hemmeligheten bak det.
 
Klem

6 kommentarer:

  1. Usj da, vannkopper er noe shit!
    Men kjekt og bli ferdig med det da:)

    Skulle gjerne ha lært med photoshop jeg og, så jeg får følge med på svarene du får:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Huff da. Håper hun er kvikk selv om hun har vannkopper. Det var begge mine eldste- merket ingenting på de bortsett fra prikkene :) Kos dere så godt dere kan iallefall :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Får du ikke laget ramme om du endrer canavassizen heller?

    Er ialleflal det jeg gjør når jeg skal ha ramme på bildene :)

    God bedring :)

    SvarSlett
  4. Photoshop er min store drøm å lære og planen er å begynne i år:) Nå har jeg mange forskjellige små program til mac og iPod som jeg bruker for å lage kolasjer og sette på rammer.

    Lykke til:)

    SvarSlett
  5. Jeg har ett som heter Pic Frame som er veldig enkelt men ok, det er på mac og Ipad. På Ipad har jeg også ett som heter fotogene som er ganske fint og frame Magic.

    Men som du skjønner så er jeg liksom ikke hundre prosent fornøyd med disse så er stadig på leting etter nye:)
    Picnik.com er også ett fint online program:)

    Lykke til:)

    Klem Janne

    SvarSlett
  6. vil anbefale deg å prøve adobe lightroom fremfor photoshop, kanon enkelt og gir profesjonellt resultat. kan lastes ned gratis fra hjemmesiden til adobe :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com