søndag 12. februar 2012

God morsdag


.. rosene står så fint på piketitteren min,nydelige hvite roser..

morsdag1

.. Idag har vi hatt besøk av pappaen,mammaen min & svigerforeldrene mine.
Kjempe koselig!

morsdag2

.. jeg hadde baket verdens beste til idag,en ny liten vri med daimsjokolade sammen med mandlene,
den var god den. Artig å prøve noe nytt.

morsdag3

.. nå har de andre dratt hjem & jeg har satt meg ned i sofaen med føttene godt plantet på bordet. Nå skal jeg slappe litt
av før det blir tvkos med kjæresten etter at barna er i seng.

Håper alle sammen har hatt en flott søndag (& morsdag)
Klem

5 kommentarer:

  1. Så flott og nostalgisk innlegg. Vakkert med rosene på den skjønne piketitteren. Du har fått fram fine stemninger i bildene dine.

    SvarSlett
  2. God morsdag til deg.
    Fine bilder på en fin dag!
    klemmer

    SvarSlett
  3. God morsdag til deg også!!! Flotte og stemningsfulle bilder du tar! klem mariann

    SvarSlett
  4. Vakre, vakre bilder ! Håper du har hatt en fin morsdag :-)

    SvarSlett
  5. Grattis med dagen til deg også.
    Nydelige roser på nydelig bord.
    Dajm på hørtes godt ut. Det skal jeg jammen prøve. Elsker den kaken.
    Randi

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com