lørdag 11. februar 2012

Et lite bilderas

I D A G har  jeg prøvd meg ut med kameraet.. Gøy å få tid til å prøve,mange bilder er
tatt & noen får dere se her..


..litt morgenkos med lillesøster

142

Nydelige Isabella

192

.. rosene som er morsdagsgave fikk jeg idag.. Heldige meg!

194

Hvite roser er nok en stor favoritt blandt fargene på rosene..

204

.. og lille lurifax som faktisk begynner å bli en ganske stor mons nå..

Håper alle sammen har en flott lørdag,nyter den & koser dere! Kom gjerne med tilbakemeldinger på bildene,
det gjør meg glad.

Klem

7 kommentarer:

  1. For noen nydelige bilder. Jeg skjønner at du er en racer med kameraet selv om du sier du prøver ut, dette kan du virkelig. Nydelig jente du har og flotte roser, jeg skjønner at det er noen som setter pris på deg :-)

    Ha en herlig lørdagskveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!!! Som alltid!!!

    SvarSlett
  3. Flotte bilder!
    Likte spesielt kattebildet :-)

    Ha en super lørdagskveld!

    Klem Elin

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder. Du er flink! Flott blogg også. :) Legger meg til som følger, da jeg gjerne kommer innom deg igjen. Lykke til som trebarnsmamma. Det er lykken det! ;) Hilsen fra en annen trebarnsmamma.

    SvarSlett
  5. Veldig flotte bilder - synes bilde nr. to av lillesøster er nydelig - skikkelig blink! Du er en god fotograf.
    Hyggelig og ujålete blogg jeg besøker hver dag :-)
    Klem.

    SvarSlett
  6. Utrolig flotte bilder og for en nydelig liten jente du har :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com