torsdag 9. februar 2012

I morges sto


..  himmelen i brann ..


.. en nydelig himmel å våkne opp til!
Jeg og lillesøster koser oss hjemme,venter på storebror skal bli ferdig på skolen.
Hører på musikk,danser og bare koser oss.

Gleder meg til senere,da skal jeg hente pakke fra Sweet Lilly.
Blir en til ~ gi bort gave ~ på søndagen,der gavene jeg gir bort er fra Sweet Lilly.
Neste uke skal jeg presentere en ny samarbeidspartner her hos Drømmer om drømmehuset,gleder meg.

Ha en finfin Torsdag
Klem

Har du husket å meldt deg på ~ gi bort gave ~ her på bloggen? Det kan du gjøre HER
Har du husket å meldt deg på ~ gi bort gaven ~ på facebooksiden til bloggen? Det kan du gjøre HER

2 kommentarer:

  1. For en utrolig flott himmel å våkne opp til!! Herlige farger:) Pakker i posten er alltid like kjekt:) Ha en flott dag videre

    SvarSlett
  2. Utrolig flott bilde, ha en super lørdag :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com