lørdag 18. februar 2012

Hipp hipp hurra


.. for Isabella Mari som ble 3 år i går 17 februar.
Fornøyd bursdagsbarn som fikk dukkehus i bursdagsgave.
Idag skal vi bake & kose oss,i morgen er det nemmelig bursdagsselskap sammen med
familien. Vi gleder oss!

Akkurat nå holder mannen på å male storebror i ansiktet,her er det bursdag for ei i klassen & karneval er tema.. Gøy!

Som dere ser er bloggen tilbake,men bloggen er tilbake som en blogspot blogg for tiden.
Den nye adressen er


for dere som har meg i bloggrullen/listen,tror kanskje dere må legge meg inn med denne adressen for at dere får opp de nye innleggene.
Hadde vært kjempe bra med tilbakemelding om dere ser de nye innleggene,både dere som følger og dere som har meg i blogglisten.

Ha en fin dag

9 kommentarer:

  1. Heisann!
    Gratulerer SÅ mye med prinsessa!
    Gleder oss masse vi også. Ei snuppa som skal feire 3 år neste helg her. <3

    Stas for store og små! Klem :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med 3 åringen :D Så søt :) Kos dere masse
    klem Tove

    SvarSlett
  3. Gratulere så mye me storpia i huse! :o) Æ får nu opp di nye innleggan i blogglista mi utn å ha endra adressn.
    Kos dokker masse og ha ei superflott hælg!
    -klæm-

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Åh,så bra da .. Nu ble æ glad.
      Klem tilbake & god bedring til gutten din :-)

      Slett
  4. Gratulerer med den vakre 3-åringen :)

    http://gretheslilleverden.blogg.no

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått!
    Min jente har også bursdag 17.februar, 10 år tidligere..
    Klem Linn

    SvarSlett
  6. Gratulerer med overstått med
    den skjønne jenta di ღ ღ ღ
    Og så ønsker jeg deg en fin
    lørdagskveld :) Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med den søte 3 åringen ♥
    Blir nok en stor dag for henne i morgen:)

    Jeg får deg opp i rollen min som før uten og forandre noe jeg...

    SvarSlett
  8. Jeg får deg også opp på min roll:-) Gratulerer så mye til 3-åringen, og selvfølgelig til mammaen og pappaen også ;)
    Håper dere har hatt en fin dag! -Klem-

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com