torsdag 16. februar 2012

En vanlig torsdag..



.. vel ingen torsdager er vel vanlig,alle dagene er jo ulike. Men nå tenker jeg mest på gjøremålene osv.
Rosene henger litt,så da er det på tide å klippe de ned slik at de kan stå fint noen dager til.
Det dufter nybakte brød i huset,fikk en effektiv morgen med baking. Deilig!

.. lille vennen i huset stiller gjerne opp når kameraet kommer frem. Skjønneste pusen som er ekstremt avhengig av matmor.
Hadde lurifax kunne blitt bært hele dagen rundt omkring hadde han vært i himmelen. Han er virkelig som et liten barn,så snart
blir jeg vist 4 (barns) mamma.

Nå skal jeg kose meg med prinsessa si,som har siste dagen som 2 åring,i morgen er det hipp hipp hurra og 3 år.
Klem

5 kommentarer:

  1. Herlige bilder ...så søt pus... jammen er du effektiv på morran =))) Beundrer alle som får det til..

    grattis med 3 åringen =))

    ha en fin dag videre..

    Kerstin

    SvarSlett
  2. For en nydelig kattepus da.Helskjønn.Så deilig med nybakt brød da.Fin dag videre.
    Klem

    SvarSlett
  3. Wow, så effektiv du er da. Kos deg masse med prinsessa. Håper dere får en fin prinsessefeiring i morgen.
    KLæm

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com