onsdag 15. februar 2012

Div | Ukeplan


God onsdag kjære lesere!
Her skal jeg viser dere min ukeplanlegger.
Jeg prøver å være flink å lage en slik en hver uke. Prøver helst å lage 4 slike av gangen,slik at hele måneden blir planlagt.
Også handler vi inn en gang i uken.
Onsdagen er da dagen vi handler inn på.


Slik ser vår ukeplanlegger for denne uken. Idag er dagen som er fylt opp.
Legger ved en mal under her som dere som vil kan bruke. Bruker dere den på bloggen,
hadde det vært gøy vist dere linket til meg.
Denne er da like stor som et A5 ark. 15 * 21 cm.


.. håper den faller i smak.
Kommer litt senere ut med malen over handlelisten vår. Der jeg skriver litt om hva vi handler utav hvert
og hvor mye vi ca bruker i måneden på mat og husholdningsting.

Ha en fin onsdag
Klem


8 kommentarer:

  1. Så lurt! Fint og nyttig med en slik plan! :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin plan!
    Sparerer både tid og penger på å ha en god plan!

    Kjempesnillt å legge den ut for nedlasting - jeg sier JA takk :) og skal sette meg ned i kveld..

    Nyt dagen!

    Tove

    SvarSlett
  3. Så fint din var ღ
    Vi lager også slike,
    eller jeg da :)) og
    lager ukeplan og
    handler 1 gang i uka
    S U P E R L U R T !
    -------
    Ha en fortsatt fin uke
    - stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Den var kjempefin:)
    Kjekt med slike ukeplaner til middag, jeg hater nemlig og handle hver dag, finner aldri på noe og lage til middag;)

    Men skulle vi brukt den til aktiviteter og "husk" så hadde den måttet være milelang, hehe, her er det fullt opp hele uken!

    Ha en fin dag ♥

    SvarSlett
  5. Kjempesmart! Veldig lurt med den middagsplanen, så slipper man å klø seg i hodet hver dag for å finne ut av hva man skal lage nå da...

    SvarSlett
  6. Takktakk:) Har lagret den nå og har planer om å skrive den ut litt senere. Kjempesnilt å dele den med oss:)

    Ha en finfin onsdagskveld!

    SvarSlett
  7. Heia!
    Bruker denne flotte planleggeren ofte :) Virkelig kjempeflott og til god middagshjelp i en hektisk hverdag!

    Lurer litt på om det går ann å spør om det er mulig å lage en handleliste i samme stilen? Kiwilistene er liksom ikke like "snerte" ved siden av....;)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com