mandag 27. februar 2012

Livet er


ikke så enkelt å forstå seg på bestandig.
Inni meg lever et helt nytt liv & i morgen skal jeg følge et flott menneske til sitt siste hvilested.
Tankene surre,livet er sårt men oj så flott.


mandag2

.. barna er i seng og klærne til i morgen henger klart.
Jeg kommer nok aldri helt til å bli vant til å gå i begravelser,magen min vrenger seg.
Men det er jo en naturlig ting,en ting som alle må en eller flere ganger igjennom i livet.
Morgendagen blir nok hard,gråtefull men også fin.. Vi skal minne bestemor for den flotte og
snille dame hun var som fikk leve i over 98 år.

Ønsker mine lesere en flott mandagskveld

Klem

3 kommentarer:

  1. Huff, e ikke enkelt når nån man e gla i blir borte. D e tøfft og sårt, sjøl om person har levd et langt liv. Di man e gla i vil man jo så gjærne behålle førr bestandi. Heldivis førr di goe og glade minnan man gjømme i hjerte sitt, dæm kan man ta fram vær gang man kjenne man har behov førr d. Ta vare på værandre i mårra, æ ska senn en gotanke tel dokker alle sammen.
    -klæm-

    SvarSlett
  2. Ja livet kan by på mange motsetninger på en gang..
    Jeg minstet min farmor rett før jul, og selv om det er livets gang er det veldig trist...og begravelser er aldri noe hyggelig!
    Håper det blir et fint farvel ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hmm, livets kontraster. Håper det blir en fin avlutning av hennes liv blandt dere...
    Tenker på deg!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com