søndag 26. februar 2012

Stue bilder etter


.. ommøbleringen..
Også på en søndag sier vel mange.. Vel dagen idag er den beste dagen jeg har hatt iforhold til
formen min på lenge…Så da må man utnytte dagen.

ommøblering av stuen2

ommøblering av stuen3ommøblering av stuen4

ommøblering av stuen5ommøblering av stuen6

.. jeg har flyttet spisebordet inn der tvkroken var før,å sofaen ut der spisebordet stod.
Lenge siden vi har hatt det slik,tror sist gang var i 2009.

Ellers sier nå vel bildene det meste,å er det noen dere lurer på er det bare å spørre.
Nå er søndagsmiddagen klar.

God søndag vidre

Klem

8 kommentarer:

  1. Heisann!
    Så fint dere har det! Godt å høre at formen er bedre! God søndag fortsatt! KLem fra Livy

    SvarSlett
  2. Fint med ommøblering. Så lyst og fint der sofaene står. Virkelig trivelig! :) Inspirerende og flotte foto fra deg.

    SvarSlett
  3. Hei. Så fint det ble. Å så godt at formen har vært bra.. Husker med gru, denne kvalmen, ryggonten etc.. etc..
    I forhold til ommøbleringen din, hvor har du gjort av tv`n ? Har ikke du også en L formet stue?
    Klem J

    SvarSlett
  4. Er så fint hos deg:) Så delikat og flott!
    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  5. Heisann :)
    Det er virkelig kjempefint hos deg!
    Lyst, herlig, og vakkert pyntet!
    Ha en flott kveld videre ;)
    Klem

    SvarSlett
  6. Koselig dokker har det :) håpe formen din hold sæ god så du kan nyte den siste tiden :)

    SvarSlett
  7. Åh, det ble jo helt idyllisk i stua di! Spiseplassen så også helt nydelig ut, så du har jommen stått på i går. :) Håper ikke du er helt utslitt i dag da :-/ Ha en flotters dag!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com