søndag 18. mars 2012

Svangerskap | 3D ultralyd



.. var en helt fantastisk opplevelse! ♥
Det å allerede se likheter mellom bittelillesøster i magen og søskene er bare fantastisk.
Han kunne en gang til bekrefte at dette ble ei jente,å det var ikke noe tvil ♥
Ei jente som absolutt ikke var sjenert i det hele tatt,viste ansikte sitt vel & lenge både på bilder og film.
Kjempe gøy!



.. jeg nyter den siste tiden som gravid,tenk bare 11 uker igjen.
Dette er de siste 11 ukene jeg vil ha et liv inni meg. Litt vedmodig,men oj så vi gleder oss til å hilse på bittelillesøster ♥
Tenk at vi skal få oppleve mirakelet å bli foreldre en gang til.. Det er virkelig lykke det ♥

Nå er snart biffen klar,mannen er kokk i dag & jeg slapper av i pysjbuksen..
Oh,herlige lørdag ♥

God lørdag til dere alle

Klem

10 kommentarer:

  1. å så spennande å få sjå babyen på dinna måten, og til og med kunne kjenne igjen likhetstrekk til søskena:-)

    Nyt resten av kvelden!

    SvarSlett
  2. Hei
    Så flotte bilder:) 3D UL er fantastisk.
    Kos deg med de siste 11 ukene, selv har jeg 6 uker igjen:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fantastiske bilder!! Ja 3D er supert :) Var på mange ul med tvillingene mine, og eg såg også likheten til søskenene :)
    Ser iallefall ut til å bli ei nydeleg jente dere får :)

    11 veker går nok fort, masse lykke til :) Fin mage ;)

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Glemte helt å se på UL-bildene, for jeg ble så fasinert over hvor fresh du ser ut!

    SvarSlett
  5. Så fantastisk å kunne se likheter med søknene!
    Nyt de siste ukene, skjønner det er litt vemodig at det er siste gang men sikkert og deilig å bli ferdig tilslutt:)
    Kjenner jeg savner følelsen av sparkene i magen, koselig følelse!

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  6. Så herlig:)
    Flotte bilder av mor og datter ♥

    SvarSlett
  7. Spennende :) Jeg har 10 uker igjen - forhåpentligvis, gjerne litt mindre ;)
    Kjempefine bilder av dere.

    SvarSlett
  8. Flotte bilder, så heldig du har vært med kvaliteten på bildene! Jeg har vært på 3D med begge mine, men ikke vært så heldig!
    11 uker går fort når man har eldre barn, ei heldig bittelillesøster som får 2 storesøsken altså!

    Klem

    SvarSlett
  9. Så fine bilder! Så gøy å se likhet allerede :-) Du har noen skjønne små! :-)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com