mandag 19. mars 2012

Sola skinner

.. og da er det på sin plass å ha litt “sol”blomster inne.
På ica solgte de disse for 19 kr,så da ble det med meg 2 stykker hjem.
Syns blomster er kjempe koselig & særlig koselig er det å handle hjem blomster når
de er så billige.
Blomster i hjemmet gjør hjemmet mer levende syns nå jeg!
 
solblomster2
 
.. koser meg med lillefrøkena mi. Storebror er på skolen & solen skinner ute.
Litt mer sofakos før vi skal kle på oss klærne å komme oss ut i dette nydelige været.
 
Skulle bare tipse andre gravide som har termin juni 2012 om at jeg har laget ei gruppe på facebook
der vi kan dele tanker,spørsmål,bilde mm.
Vi går jo imot ei tid sammen,deilig å kunne dele ting med andre som er
i samme båt.
 
 
Ha en super fin mandag alle sammen ♥
 
Klem!

2 kommentarer:

  1. Herlig med blomster i freshe farger ♥
    Og så kos med Junibarn 2012:)

    SvarSlett
  2. Enig med deg, koselig med blomster i huset. Jeg har også junibarn. Fin måned å få barn på og veldig fin måned for feiring av bursdag. Er man heldig med været kan man jo dekke opp og feire ute i hagen, herlig :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com