torsdag 22. mars 2012

På et hjørnebord i sofakroken


.. står en nydelig rosa hortensia og stråler.
Så herlig å få inn litt farger,spesielt på en slik grå dag som denne torsdagen.

  
 

.. blir bare en snartur innom her idag.
Influensa herjer i kroppen min,så ligger for det meste under pledde på sofaen.
Har egentlig ikke tid til dette her i det hele tatt,har så mye som skulle vært gjort,helst i går..
men ingenting utav det springer vel egentlig avgårde,så får ta det når formen blir bedre.

Ønsker alle sammen en flott torsdag!

Klem

6 kommentarer:

  1. Helt nydelig ;oD Elsker hortencia ;o)))

    Fin helg til deg og fin header ;o)))

    Klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  2. Beautiful flowers and lamp.
    Good day....

    SvarSlett
  3. Elsker blomster! Føler sommeren flytter inn litt på forskudd!

    Masse masse god bedring.

    SvarSlett
  4. Hortensia er en flott blomst!
    Kos deg under pleddet du, og masse god bedring fra meg ;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Da må du ha god bedring og god helg.
    Klem

    SvarSlett
  6. Hortensia er en favoritt. Hadde en limefarget i brudebuketten min sammen med orkideer, nydelig :) Håper du er frisk igjen!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com