lørdag 14. april 2012

Svangerskap | Innkjøp av Newbie klær

.. kappahl sitt merke NEWBIE.

babyklær-newbie2
babyklær-newbie3babyklær-newbie4

.. syns fargene var helt nydelig & myke som bare det. 100% bomull.
Her kommer jeg til å handle mer babyklær fra.

Har du shoppet noe babyklær fra dette merket?
Og vet du om noen andre plass på nettet de har dette merke?
Evt noen andre merker/plasser på nett du vil anbefalle å kjøpe babyklær fra?

Jeg bare elsker de duse nøytrale fargene på disse klærne!
Gleder meg SÅ til å kle disse klærne på lillevennen i magen
Forresten,god morgen

Ps.. Du finner meg som "christinamari85" på "instagram".. 
Der legger jeg ut flere bilder iløpet av dagen,følg meg gjerne der 

5 kommentarer:

  1. Kjempe fine!!!
    Vilken lykke med en tredje bebis i magen!!
    Lykke till!
    Klem Irene

    SvarSlett
  2. Jaaa, jeg har også kjøpt disse. Helt nydelige. Har kjøpt samme dressen (bare i blått:), flere bodyer, sko og bukse :) Helt nydelige, og i tillegg økologiske.

    Jeg gleder meg også til å få se de på - ikke sååå lenge igjen nå, er i uke 34 i dag :)

    Ha en fin helg

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Elsker klærne fra Newbie<3 Har masse av det til vesla, men nå har vi så mye så nå må jeg vel vente litt til hun går opp en størrelse tror jeg, før jeg handler noe mer:P

    Vet ikke hvor på nettet de selger Newbie, men jeg har kjøpt en del fra NameIt, mye fint der også. Her har du link: http://no.bestseller.com/name-it

    Så nydelig header du har på bloggen din også:)

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Ja, de er superskjønne! Jeg er så lei meg for at min prinsesse har vokst fra dem. Woolland har mye nydelig til barn, men det passer kanskje bedre mot vinteren.

    Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy

    SvarSlett
  5. Hællle nutten å nydelig, kjempe søtt! :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com