lørdag 14. april 2012

Svangerskap | Innkjøp av søskenbrett


soskenbrett (1)


.. som jeg har skrevet før har jeg bestilt emmaljunga city cross til lillesøster i magen
Denne vognen får jeg nå i slutten av april,det gleder vi oss til.
Lillesøster Isabella vil da være 3 år & 4 mnd når bittelillesøster kommer,det samme var storebror når Isabella kom til verden.
Vi hadde ikke noe søskenvogn den gang da,ei heller noe søskenbrett. Men vi gikk mye turer og storebror var kjempe flink å gå.
Denne gangen kjøper vi heller ikke noe søskenvogn,men vurdere sterkt å kjøpe søskenbrett til Isabella.
Det vil nok være godt å ha vist de små beina begynner å bli sliten.

Dere som har søsken i samme aldersgruppe,hva har dere gjort?
Og til dere som har søskenbrett,er dere fornøyd med det?
Ønsker alle sammen en flott lørdagskveld
Pssst….
Jeg heter christinamari85 INSTAGRAM vist dere har lyst å følge meg der.

7 kommentarer:

  1. Jeg ville kjøpe brett til vognen vi hadde etter storesøster, men vi fant ingen som passet. Vår modell var ute av markedet. Vi kunne sikkert lett mer. Men jeg har ikke angret ett sekund. Storesøster er så selvstendig og det er vanskelig å måle hvor sliten og lei en 3-4 åring er med brett på tur. Fort gjort å kreve for mye av en liten storesøster. Nei, la barna gå selv og fir heller på krava. Bedre med en kort tur og glade barn enn en lang og "uforglemmelig" tur.

    SvarSlett
  2. Så herlig blogg du har!! Hit må jeg tilbake når jeg har litt mer tid! ♥

    Jeg ønsker deg en HERLIG helg!

    Stor klem!

    SvarSlett
  3. Enig med Tonerose - herlig blogg! Her titter eg gjerne innom igjen :) Venter sjølv en baby nå i april (termin om en uke(!!)) så det er spennende å lese om andre som også venter barn. Lykke til videre i svangerskapet :) Ta gjerne turen innom bloggen min frkmona.com. Klem :)

    SvarSlett
  4. Vi hadde Emmaljunga city cross med ståbrett til storesøster som var 2 år og 5 måneder når lillebror ble født.
    Nå er vogna solgt og jeg savner et ståbrett til den nye vogna.Hun er flink til å gå,men veldig kjekt med det brettet!!

    SvarSlett
  5. Lillegutt er nesten 3, når vi får nr to, jeg har vært litt fram å tilbake, men bestemt meg for å kjøpe søskenbrett! :)

    SvarSlett
  6. Vi har fundert på det samme. Har termin i juli og en jente på 2 år fra før av. Jeg tenker vel at det blir et ståbrett, men var ikke klar over at de kanskje ikke "passet" vogna... Det må vi finne ut av.. Vi har såfall tenkt at vi skulle finne et brett med god kvalitet på, synes jeg så et med luftdekk en gang. det må da være mye mer behagelig enn om det er plastikkhjul:)

    SvarSlett
  7. Så fin blogg du har, legger meg til som følger jeg :)

    Når lillesøster ble født var storesøster 2 år og 3 mnd. Vi hadde ikke søskenvogn, men hadde manduca bæresele og ståbrett. Fungerte supert!

    Nå når lillebror ble født var lillesøster 2,5 år, men nå bruker vi hverken ståbrett eller søskenvogn. Hadde ståbrett i starten, men solgte det med vognen en stund etter fødsel. Har ikke savnet ståbrett på vognen vi har nå. Ståbrett er jo praktisk og greit nok det, men hun skulle bare stå på det hele tiden. Syns egentlig det er best at hun får litt trening i å gå selv jeg, dessuten er det ganske tungt å trille med ståbrett.

    Nå går lillesøster selv eller sparker på sparkesykkelen sin, sparkesykkel er helt genialt! Hender også hun låner vognen mens lillebror sitter i bæretøy.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com