mandag 16. april 2012

Nydelige dager her nord

søndagsblogg1søndagsblogg2

søndagsblogg3søndagsblogg4

God mandagsmorgen!
 
Her har vi hatt noen fantastiske dager her nord.
Sol fra skyfri himmel & graderstokken har vist opptil + 10.
Det gleder et hjerte som begynner å lengte mot vår og sommer.
Vi våknet til sol idag også,helt nydelig. Må det bare fortsette sånn!

Jeg elsker å pynte med blomster inne,jeg føler det gjør hjemmet vårt mer levende & koselig.
Og litt farger skader jo heller ikke,spesielt ikke når vi går mot vår & sommer nå.

Liker du blomster i hjemmet?
 
Nå skal jeg gjøre storebror klar for skolen,å så blir det avslapping sammen
med lillesøster her hjemme.
 
Ønsker dere alle sammen en finfin mandag
 
Klem

4 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER blomster i hjemmet! Veldig svak for rosa da:)
    Har ikke kjøpt på langt nær så mye blomster de to siste årene, da vi har bodd på "vent" i gamlehuset mens vi har bygget nytt hus. Men nå snart..ja, da blir det friske blomster til hver helg igjen:) Lykke!

    Nyt magen!
    Klem fra Margit

    SvarSlett
  2. Flotte bilder :) Ønsker deg en flott ny uke!!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder :9

    jeg elsker blomster, blir kanskje litt i overkant mye.. :P Er ikke så flink til å inrede med blomster enda, emn det kommer vel med litt øvelse >:)

    Får håpe godværet holder seg litt da :)

    SvarSlett
  4. Så nydelig det er hos deg<3 Fikk skikkelig vårstemning av de flott blomstene du har i hus:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com