torsdag 19. april 2012

DIY - sydd vårlig "jordbær"pute til Isabella

jordbærpute til isabella1jordbærpute til isabella2

.
. fant plutselig ut at det var lenge siden jeg hadde hatt date med symaskinen min. 
Fant jordbærstoff-mønsteret som jeg hadde bestilt hos stoff & stil og sydde Isabella ei pute.
50 * 50 ble puten,å den fikk plass i sengen hennes. 
Litt nytt er alltid kos å få,å Isabella ble storfornøyd!
Jeg har nå sittet å bestilt nytt stoff fra stoff & stil,tenkte jeg skulle prøve meg å sy luer til barna.
I kveld skal mannen jobbe overtid,og da blir det ny date med symaskinen. Har vært å kjøpt inn litt stoff og noen billige fleecepledd. 

Noen flere der ute som dater symaskinen for tiden? 

Stor klem 



4 kommentarer:

  1. Kan tenke meg lille prinsessa var fornøyd med den puta ja! Her hviler symaskinen fortsatt, har MASSE stoff og ideer men akkurat nå er det visst maling og oppussing av møbler som opptar det meste av min tid :-) Kos deg med symaskinen i kveld, er så utrolig koselig med egenproduksjon!

    Stor klem fra Tone

    SvarSlett
  2. Heii! SÅ fin blogg du har! Her må jeg komme tilbake :-) Klem fra Lykkemamma

    SvarSlett
  3. Herlig pute og du så fin mage du har!!!
    Jeg satt i går og sydde en bukse til poden, eneste jeg mangler er strikk i ben og i livet.. må bare få tatt mål først så den blir passe!

    Er gøy å sy, men er noe som går veldig i rykk og napp hos meg..!

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempe søt pute! Vil også skaffe meg symaskin - er jo så mange kreative bloggere at man blir jo så inspirert :D

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com