torsdag 19. april 2012

Litt rosafeber i drømmehuset

litt rosafeber1litt rosafeber2

... ble en tur innom kremmerhuset idag.
Så noen rosa ting ble med meg hjem idag.
Noen nydelige rosa putetrekk,de flotte telysholderene i rosa & noen skåler i rosa
som jeg skal vise dere i ett annet innlegg. 
Syns fort det blir litt triveligere når våren kommer med litt vårlige duse farger.

Har du fått inn noen farger i huset ditt som kan minne om vår?

Nå er snart gullene på vei i seng,å da er det litt kveldskos på den gravide og mannen. Tven slås på &
bena legges høyt.. Deilig! 

Ønsker alle en kjempe fin kveld 

Klem

7 kommentarer:

  1. Så fint!
    Flyttet inn i desember så her har vi bare grått og hvitt foreløpig, men absolutt enig i at pasteller gir en god vårfølelse. Det blir nok et innslag av farger etterhvert!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!
    Herlig med litt farge rundt seg :)
    Fin uke videre til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Søte rosafargen :)
    Fin vårstemning hos deg.

    SvarSlett
  4. ÅÅ ko nydeligt!! <3 er så glad i rosa

    SvarSlett
  5. Nydelig<3 Har går det også i rosa:) Vet ikke helt om mannen i huset er fornøyd med det, men når det kommer til interiøret får jeg lov å gjøre som jeg vil heldigvis;)

    En nydelig dag til deg og dine:)

    SvarSlett
  6. Så fint med rosa detaljer. Har også disse rosa telysholderene fra kremmerhuset, og noen rosa puter i sofaen.

    Finfin torsdag videre!

    SvarSlett
  7. Så VAKRE bilder du tar, og falt pladask for telys holderne, nyyyyt dem! ;)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com