mandag 16. april 2012

Svangerskap | Uke 34

uke 34kort pannelugg ble plutselig til1

God kveld kjære bloggiser
Tenkte å vise dere et bilde av magen,i morgen runder jeg til 34 uker og ukene fyker avgårde.
Oj,så jeg gleder meg til å sitte med lillevennen i magen. Men igjen,mye jeg enda ønsker å gjøre før den tid.
Så er vel bare bra at den forblir i magen noen uker til.
♥ Termin: Tirsdag 5.juni
♥ På vei: Uke 34 (imorgen)
♥ Igjen til termin: 50 dager
♥ Kjønn: Jente
♥ Navn: Bestemt :-)
♥ Aktivitet innenfra: Masse,men begynner å kjenne at det begynner å bli trangt om plassen.
♥ Utålmodig: Både ja og nei.. Er jo spent på hvem som skjuler seg inni magen,men klarer fint å vente noen uker til.
♥ Vektøkning: Er enda ikke gått opp noen kg,ligger -3 bak startvekten.

.. Jeg fant plutselig ut at jeg ønsket pannelugg igjen,så da ble de sånn.
Ble egentlig fornøyd jeg,føler at jeg får en litt mer frisyre når man har pannelugg istedefor at det bare henger ned.

Hva syns du?

Stor klem fra meg til dere

9 kommentarer:

  1. Pannelugg kledde du kjempe godt syns eg! :) Masse lykke til videre med svangerskapet - det er en herlig tid. :)

    SvarSlett
  2. <3 så nydelig blogg du har! Gratulere med uke 34

    SvarSlett
  3. Nydelige magen:) Du ser så flott ut!
    Fin du ble med pannelugg også:)

    SvarSlett
  4. Ååå, så fin du er;)
    Herlig mage og kjempefiiin på håret ♥
    Godt at du koser deg med magen:)

    SvarSlett
  5. veldi kledelig :) å nydelig mage :)

    SvarSlett
  6. Så koslige bilder og Kjempe fin med pannelugg ☺
    Ha en riktig fin kveld ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  7. Tror sannelig du kler alt... Makan til smashing gravid dame skal man lete lenge etter.

    Lykke til videre med innspurten.

    SvarSlett
  8. Så spennende med baby. Du kledde absolutt pannelugg:-).

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  9. Hei Christina:)
    Legger igjen et spor etter meg...synes du har en kjempefin blogg og veldig fin med gravid mage var du:)Og skjønne barn du har:)
    Legger meg til som følger på bloggen din:)
    Klem Janne

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com